آشنایی با شمع وارمر رنگی(آبی ،قرمز ،سبز، زرد، مشکی )

access سه شنبه 29 آذر 1401 - 00:13
آشنایی با شمع وارمر رنگی(آبی ،قرمز ،سبز، زرد، مشکی )
آشنایی با شمع وارمر رنگی(آبی، قرمز، سبز، زرد، مشکی)
بی دلیل نیست که شمع وارمر رنگی در همه حال مورد توجه طرفداران آن است. این محصول محبوب تر از سایر شمع ها و در طیفهای رنگی گسترده تر تولید می گردد.

شمع وارمر رنگی دارای برتری هایی در مقایسه با نوع بی رنگ این محصول می باشد. بنابراین تقاضای خرید آن بیشتر است. شمعهای رنگی وارمر و مدل آنها را با توجه به مناسبت مورد نظر می توان انتخاب کرد. گاهی اوقات که آرامش برای شما گزینه مهمتری است، رنگ سفید آنها کارساز است. اما در حین جشن و سرور و با توجه به مناسبت مورد نظر می توان سایر رنگها را برگزید. 

چینش های متفاوتی با استفاده از یک یا چند رنگ شمع وارمر می توان ایجاد کرد. بنابراین شمعهای رنگی نوعی شمع تزئیناتی نیز هستند. گاهی اوقات نیز که مسئله حرارت آنها مورد توجه است، میتوان به سراغ مدلهای بزرگتر شمع وارمر رفت. در هر صورت شمع وارمر گزینه بهتری نسبت به هرگونه شمع دیگر است.

شمع وارمر رنگی

شمع وارمر رنگی

طیف رنگی خوبی که برای انواع شمع وارمر موجود است اجازه میدهد تا استفاده های گسترده ای داشته باشند. 

  1. آبی
  2. قرمز
  3. سبز
  4. زرد
  5. مشکی

پرکاربردترین رنگ های این محصول می باشند. این رنگ ها در ساختار شمع بسیار ماهرانه استفاده می شوند. از قالب های مختلف برای ساخت شمع استفاده می شود. در نتیجه شما یک رنگ خاص را در مدلهای بسیار خاص و هماهنگ با مناسبت مورد نظر می توانید انتخاب کنید.

شمع رنگی مناسبتی وارمر

نور و و روشنایی در مناسبتهای خاص ما ایرانی ها همیشه جایگاه دارد. اما وقتی بخواهیم مناسبت را رویایی و جذاب تر کنیم به سراغ انواع شمع رنگی مناسبتی میرویم. امروز شمع ها نیز دنیای رنگارنگ دارند و تولید آنها با بهره گیری از مواد اولیه، تجهیزات و امکانات گوناگون انجام میپذیرد. بنابراین انواع زیادی از آنها موجود است. ولی در بین آنها انواع شمع وارمر همیشه محصولات فوق العاده ای بوده اند.

 در حقیقت انواع شمع وارمر از نظر ساختاری دارای برتری هایی نسبت به سایر شمع ها می باشند و به جرات می توان گفت که بهترین نوع شمع است. تنها شمعی که تغییر حالت نمی دهد و زیبایی و جذابیت آن دائم و همیشگی می باشد شمع وارمر است. امروزه که نوع رنگی آنها نیز تولید می گردد، در مناسبتهای خاص شما می توانید با توجه به علاقه مندی های خودتان آنها را انتخاب کنید.

 شاید بپرسید چرا شمع رنگی مناسبتی وارمر یک شمع محبوب نزد خریداران است؟ علت این است که در ساخت آنها بسیار دقت شده است و زیبایی بیشتری هم دارند. این شمع ها را برای زیباتر کردن محیط معمولاً استفاده می کنیم. بنابراین بیشترین کاربرد آنها در جشن ها و لحظات شاد زندگی می باشد. به طور مثال موارد زیر را در جشن تولد و سایر جشن ها و مناسبت ها استفاده می کنیم. 

  1. شمع سکه ای
  2. شمع مکعبی
  3. شمع طرح گل
  4. شمع ستاره ای
  5. شمع عروسکی
  6. شمع قلبی
  7. شمع استوانه ای
  8. شمع طرح کاکتوس
  9. شمع مدل ماهک
  10. شمع مدل میوه ای
  11. شمع شمع های معطر

هر کدام از موارد ذکر شده مزایای خاصی دارند. بنابراین زمانی می توانید از شمع وارمر مدلدار و مناسبتی نهایت استفاده را ببرید که در انتخاب مدل و رنگ آنها به درستی اقدام کنید.

شمع وارمر مناسبتی

شمع وارمر مناسبتی

شمع وارمر و مزیت های آن

شمع وارمر از جمله محصولاتی است که همیشه در زندگی به کار می آید. این محصول را به منظور بهره مند شدن از گرما و روشنایی آن مورد استفاده قرار می دهیم. از کاربرد هایی که این شمع که در جشن و سرور دارد هم که بگذریم. در مواردی مانند زمان قطعی برق و یا زمانی که به یک شعله کوچک نیاز دارید می توان آن را استفاده کرد. مثلاً با استفاده از آنها می توانید غذا یا نوشیدنی که آماده کرده اید را گرم نگه دارید. البته امروزه تجهیزات مخصوصی به این منظور وجود دارند که با وجود آنها یک شمع وارمر بسیار کوچک می تواند کار شما را راه بیندازد.

 اینکه شمع های وارمر در اندازه های گوناگون تولید می شوند، امکان استفاده های مختلف از آنها را به ما می‌ دهند. مثلاً زمانی که به شعله و نور نیاز دارید می توانید نوع استوانه‌ ای و نسبتاً بزرگ آنها را به این منظور استفاده کنید. اما در جشن تولد که قصد تزیین میز تولد را دارید، مدلهای سکه ای البته اگر در رنگهای متفاوت باشند، گزینه های جذاب تری خواهند بود.

 شما می توانید رنگ شمع وارمر را با توجه به علاقه شخص مورد نظر انتخاب کنید. از این طریق می توان چینش میز تولد یا میز مناسبتی را بر اساس سلیقه او آراست. از دیگر مزیت های این محصول بی نظیر این است که تمام نمی شوند و شکل آنها و اندازه هر شمع بدون تغییر باقی می ماند. از طرفی قیمت ارزان شمع وارمر رنگی اجازه می دهد تا بدون فکر کردن به قیمت آنها را همیشه استفاده کنید. جنبه زینتی انواع شمع وارمر نیز از سایر مزایای آن می باشند. به طوری که آنها را در قسمت های خاص منزل می توانید نگهداری کرده و از مزایای آن ها بهره مند شوید.

شمع تزیینی وارمر

شمع تزیینی وارمر

خواص درمانی هر شمع رنگی چیست؟

پیش از این با مزایای بسیار شمع وارمر رنگی آشنا شدیم؛ اما آیا این محصول خواص درمانی هم دارد؟ در ادامه به مطالبی باورنکردنی در خصوص خواص درمانی شمع وارمر رنگی بیان می گردند. این موارد تاکید می‌ کنند که شمع وارمر نه تنها مضر نیست، بلکه ضروری است که حتما در منزل به فراوانی استفاده شود.

 جالب است بدانید که شمع وارمر رنگی یک محصول کاملاً طبیعی می باشد که در ترکیبات آن می‌ توان به صورت سلیقه‌ ای عمل کرد. بنابراین با توجه به نوع مواد استفاده شده در ترکیبات شمع می توان خواص درمانی محصول را هم بهره مند شد. مثلاً زمانی که شما نوع معطر این محصول را استفاده می کنید، اگر عطر محصول گیاهی و طبیعی باشد از خواص درمانی آن بهره مند می گردید. البته هر شمع با هر رنگ مخصوص دارای خواص منحصر به فرد خود می باشد. در ادامه به برخی از خواص این محصول اشاره می گردد:

  1. رنگ سفید: آرامش بخش، از بین برنده انرژی های منفی
  2. رنگ سیاه: انرژی های منفی را جذب و محو می کند.
  3. رنگ قرمز: ایجاد قدرت عشق و محبت
  4. رنگ آبی: تسکین مشکلات روحی
  5. رنگ سبز: جذب خوشبختی و شفا بخش
  6. رنگ زرد: تقویت حافظه، شادی آور، تقویت تفکر و یادگیری

موارد فوق اصلی‌ ترین خواص شمع وارمر رنگی می باشند. اما حقیقت این است که تاثیرات مثبتی می توانند بر سلامت جسمانی هم داشته باشند.

شمع رنگی درمانی

شمع رنگی درمانی

برای بهره مند شدن از خواص درمانی شمع وارمر رنگی نیاز به اقدام خاصی نیست. همینکه شما این شمع ها را در زندگی استفاده کنید، می توانید از فواید آنها بهره مند شوید.

راهنمای انتخاب شمع وارمر رنگی

در بسیاری از مواقع ما می توانیم به سراغ شمع وارمر رنگی رفته و آنها را تهیه کنیم. در این خصوص، پیش از این هم توضیحاتی بیان شد. مهمترین نکته ای که در هنگام انتخاب شمع وارمر رنگی باید در نظر شما باشد توجه به کاربرد این محصول است. در حقیقت مدل، رنگ و اندازه شمع تعیین می کند که آن را در چه مواقعی مورد استفاده قرار دهیم. به طور مثال اگر شمع را برای تولد فرزندتان می خواهید گزینه های عروسکی و انواع شمع رنگی در رنگ های شاد گزینه های خوبی خواهند بود. به‌ عبارت‌ دیگر جذابیت شمع وارمر رنگی زمانی بیشتر به چشم می آید که آن را در مکان خود و به درستی استفاده کنید. نکته دیگر این است که اگر شمع وارمر به تعداد محدود در مراسم ها استفاده گردد ممکن است جذابیت آنها به چشم نیاید. پس بهتر است آنها را در تعداد کافی و به صورت بسته ای خریداری کنید.

 کیفیت محصولاتی که امروزه در بازارهای مختلف عرضه می گردند، با هم برابر نیست. برای خرید بهترین نوع شمع وارمر لازم است که با خصوصیات شمع وارمر خوب آشنا باشید. به این صورت که شمع مورد نظر باید سایز مناسب، کیفیت خوب، شکل و رنگ ظاهری جذاب داشته باشد. همچنین لازم است توجه کنید که رنگ، مدل و شکل ظاهری شمع با توجه به علایق افراد انتخاب گردند. بهتر است برای مناسبت های پسرانه به سراغ رنگ ها و مدل های پسرانه بروید. برای مناسبت های دخترانه نیز به همین صورت اقدام کنید.

خرید مستقیم شمع وارمر تزئیناتی

اگر برای خرید شمع وارمر رنگی تزییناتی قصد مراجعه دارید، توصیه می کنیم که خرید محصول را به طور مستقیم انجام دهید.  برای خرید شمع با بهترین قیمتهای روز نیز لازم است محصولات را از طریق مراکز معتبر و شناخته شده خریداری کنید.

 در این سایت، امکان خرید شیک ترین و فاخترین مدل های شمع وارمر رنگی برای شما فراهم گشته و محصولات را به طور مستقیم با نازلترین قیمت های روز میتوانید از ما خریداری کنید. کیفیت محصولات تضمین شده می باشد و سفارش های عمده و جزئی شما بدون معطلی در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد