شمع استوانه ای سفید ساده

access سه شنبه 29 آذر 1401 - 12:19
شمع استوانه ای سفید ساده
شمع استوانه ای سفید ساده
شمع استوانه ای سفید ساده به عنوان سلطان شمع ها، در عین سادگی، همیشه محبوبیت بالایی دارد. شاید رنگ سفید آرامش بخشی که در خود دارد، باعث این واقعیت باشد.

. با وجود این که امروزه در تولید انواع شمع استوانه ای خلاقیت هایی به کار برده می شود و مدل هایی با رنگ ها و اشکال متفاوت از شمع استوانه ای وارد بازار ها می گردد. هنوز هم این شمع بیشترین کاربرد را در بخش خانگی دارد. تجربه نشان داده است، حتی کسانی که تمایل دارند شمع مورد نیاز خود را به صورت خانگی تهیه کنند، به سراغ این نوع از شمع میروند.

 همه ما به خوبی میدانیم که همیشه سادگی، نوعی جذابیت و آرامش به همراه دارد. از آنجایی که ما گاهی فقط به منظور بهره مند شدن از مهمترین خاصیت آن یعنی خاص آرامش بخش بودن، آنها روشن میکنیم. شمع استوانه ای سفید بهتر می‌ تواند در این زمینه پاسخگو باشد. این نوع از شمع ظاهری آشناتر و بیش از هر نوع شمع دیگر استفاده و کاربرد دارد.

شمع استوانه ای سفید فاخر

شمع استوانه ای سفید فاخر

درباره شمع های استوانه ای بدانید

به خوبی می دانیم که شمع استوانه ای سفید نوعی ماده سوختنی می باشد. اما این محصول کاملا متفاوت با سایر سوخت هایی است که میشناسیم. به طوری که به عنوان یک محصول بدون دود و کم بو میتوان روی آن حساب کرد. بنابراین در اماکن بسته و محیط داخلی منزل نیز میتوان آنها را استفاده کرد. 

شمع استوانه ای سفیددارای سطح مقطع نسبتاً پهن می باشد. اگرچه بیشتر این شمعها دارای سطح مقطع دایره ای می باشند. اما امروزه شکل های دیگری نیز برای سطح مقطع آنها که شمع بر روی آنها می ایستد در نظر گرفته می شود. به طور مثال شکل های مربع، مستطیل، قلب، ستاره و غیره. در حقیقت استفاده از قالب های شکل دار این امکان را به ما میدهد تا شمع های استوانه ای را با تنوع بالا تولید کنیم.

 اصلی ترین ماده ای که در تولید شمع استوانه ای سفید به کار میرود، پارافین می باشد که ماده‌ای آشنا برای اکثر ما است. پارافین مستقیماً در کارخانجات تولید می گردد و یک ماده سفید رنگ است. این ماده سوختنی را میتوان مستقیماً برای تولید انواع شمع سفید و ساده به کار برد. یا آنکه محصول را با رنگ های مختلف ترکیب کرده و برای ساخت انواع شمع رنگی استفاده نمود.

شمع استوانه ای سفید نسبت به سایر شمع هایی که می شناسیم، سایز نسبتاً بزرگتری دارد. علت این است که آنها را بیشتر با هدف بهره مند شدن از نور و گرمای آنها مورد استفاده قرار می دهیم. این محصولات را به عنوان نوعی شعله طبیعی و کم هزینه می توان در نظر داشت که فورا قابل استفاده هستند. از طرفی محصولاتی کم خطر و بدون حساسیت و عوارض می باشند. تولید این محصولات هم به صورت عددی و هم به صورت ست شمع استوانه ای انجام میگیرد.

شمع استوانه ای برای قرار گرفتن در شمعدان گزینه های بسیار مناسبی هستند. تولید این نوع از شمع با وجود این ابزارها و لوازمی که به این منظور مورد استفاده قرار میگیرند، بسیار راحت است. بنابراین به عنوان فراوان ترین نوع شمع هم شناخته می‌ شوند. شمع استوانه ای برعکس سایر مدلهایی که میشناسیم همیشه کاربردهای خاص خود را دارند که در ادامه بیشتر به این مورد پرداخته میشود.

موارد کاربرد شمع استوانه ای و مزیت های آن

انواع شمع استوانه ای با توجه به رنگ بندی و طراحی هایی که برای آنها در نظر گرفته می شود کاربردها و مزایای بسیار دارند. نوع رنگی و طرح دار آنها را معمولاً در مواقع جشن بیشتر استفاده می کنیم. به عنوان مثال استفاده از آنها در سفره هفت سین و ایام نوروز امری رایج برای تمام ایرانیان است. اما شمع استوانه ای سفید یک نوع خاص از شمع می باشد که همیشه حضور پررنگی در کنار شمعدان دارد.

ست شمع استوانه ای سفید

ست شمع استوانه ای سفید

شمع استوانه ای یار جدا نشدنی شمعدان می باشد. بنابراین زمانی که قرار باشد از شمعدان بر روی میز استفاده شود، ضرورت انواع شمع استوانه ای نیز افزایش پیدا میکند. با این حال این شمع ها را گاهی به عنوان یک وسیله برای روشن کردن محیط نیز مورد استفاده قرار می دهیم. از مهمترین مزایای این محصول می توان به این حقیقت اشاره کرد که سایز درشت آنها باعث شده تا استفاده کردن از آنها راحت باشد. از طرفی شمع های استوانه ای دیرتر به اتمام می رسند و کاربردهای بیشتری هم دارند.

چند نوع شمع استوانه ای مهم

اگرچه انواع شمع استوانه ای دارای خصوصیات بارزی می باشند که همه آنها در یک گروه قرار می گیرند. اما همین محصولات را می توان دسته بندی کرد. به طوری که موارد زیر چند نمونه مهم از این شمع محبوب هستند:

  1. شمع استوانه ای ساده
  2. شمع استوانه ای متالیک
  3. شمع استوانه ای مرمریت
  4. شمع استوانه ای سر محدب

شمع استوانه ای سر محدب سفید

شمع استوانه ای سر محدب سفید

شمع استوانه ای سفید ساده را همگی به خوبی می شناسیم. اما سه مدل بعدی به ترتیب محصولاتی رنگی با طراحی های خاص می باشند. مثلا رنگی بودن، براقیت، برآمده بودن قسمت بالا، هنری بودن و… از جمله حقایقی هستند که در مورد این شمع ها صدق می کنند. موارد ذکر شده در کنار یکدیگر تشکیل یک مجموعه کامل در هر گونه طرح و رنگ می دهند. حتی برخی از آنها به صورت ابروباد و چند رنگ تولید می شوند. بنابراین هر کدام به نوبه خود مهم بوده و آنها را در جای خود اگر به کار ببرید، استفاده بیشتری از وجود آنها خواهید برد. بنابراین بسیار مهم است که محصول به درستی انتخاب و مصرف شود. 

سایزبندی ها و بسته بندی ها

با توجه به اینکه از انواع شمع استوانه ای به شکل های متفاوت استفاده می گردد. امروزه سایز بندی ها و بسته بندی های متفاوتی برای این محصول در نظر گرفته می شود. در برخی از سایز بندی ها تنها یک عدد شمع و برخی دیگر تعداد بیشتری را در بر دارند. همچنین در یک بسته از شمع استوانه ای ممکن است همه شمع ها هم اندازه باشند. یا آنکه تشکیل یک ست شمع با اندازه های متفاوت بدهند. معمولاً محصولاتی که در بسته بندی ها با تعداد بیشتر عرضه می گردند قیمت مناسب تری دارند. در رابطه با سایز بندی این شمع نیز باید بدانید که تولیدکننده به صورت سلیقه‌ ای برای تولید این محصول اقدام می‌ کند. از این رو در حال حاضر سایزبندی های نامحدودی از این محصول موجود است.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد