شمع وارمر سفید 100 عددی و 10 عددی ،50 عددی

access سه شنبه 29 آذر 1401 - 12:29
شمع وارمر سفید 100 عددی و 10 عددی ،50 عددی
شمع وارمر سفید 100 عددی و 10 عددی ،50 عددی
شمع وارمر سفید با بسته بندی های 10، 50 و 100 عددی کاربردهای بیشتری در مقایسه با هر شمع دیگر دارد.

شاید شما هم بپرسید علت چیست؟ واقعیت این است که شمع وارمر نه تنها از لحاظ کیفی بلکه از لحاظ زیبایی ظاهری و کاربردهای بیشتری که دارد، توانسته روی دست سایر مدلهای شمع بزند. به احتمال زیاد شما هم شمع هایی که دارای حالت سکه ای می باشند را در مراسم های خاص دیده اید. این شمع ها، شمع وارمر نام دارند. علیرغم سایز کوچکی که این شمع دارد، شعله آن انرژی قابل توجهی تولید می‌ کند و بنابراین هم از روشنایی و هم از گرمای آن می توان استفاده کرد.

 بیشترین ما شمع وارمر را به دلیل زیبایی و تفاوت هایی که از نظر شکل ظاهری با هر شمع دیگر دارد می پسندیم. این محصول در قالب بسته‌ بندی های 10 عددی، 50 عددی، 100 عددی و غیره با تعداد متفاوت عرضه می شوند. هر پکیج از آنها می تواند به شما اجازه دهند که چینش متفاوتی از شمع را در مواقع لزوم داشته باشید. در میان دنیای رنگارنگی که از شمع های وارمر وجود دارد رنگ سفید همیشه محبوبیت خود را حفظ می کند. رنگ سفید رنگی روشن و پرکاربرد می باشد که در عین سادگی از جذابیت بیشتری برخوردار است. این شمع که بدون ماده رنگی تولید می شود و همیشه کاربرد های بیشتری دارد.

شمع وارمر

شمع وارمر

شمع وارمر به عنوان نوعی سوخت بدون بو و بدون دود می تواند یک جایگزین مناسب برای هر نوع شمع دیگر باشد. استفاده از این محصول زمان خاصی ندارد و هر وقت که به حرارت یا روشنایی نیاز داشته باشید، می توانید از آن استفاده کنید.

معرفی شمع وارمر سفید 

شمع نوعی ماده سوختنی کاملا متفاوت می باشد. به واسطه فیتیله ای که در وسط آن وجود دارد و نوع سوخت، امکان تولید نور و حرارت را به طور همزمان دارا است. شمع وارمر یک مدل خاص از انواع شمع می‌ باشد که با داشتن مشخصه هایی آشکار، از سایر انواع شمع قابل تفکیک می باشد. از مهمترین خصوصیاتی که هر شمع وارمر باید داشته باشد به پهن بودن و کوتاه قد بودن آن مربوط می‌ شود. البته شمع های وارمر از لحاظ ارتفاع و میزان سطح مقطع متنوع تولید می گردند.

شمع وارمر محصولی است که مستقیماً از پارافین به دست می آید. در ساخت این نوع از شمع هم به صورت سلیقه‌ ای اقدام می گردد و برخی از آنها مدل دار و برخی دیگر ساده هستند. بیشتر شمع های وارمر دارای سطح مقطع دایره ای می باشند.

علیرغم سایر شمع ها که همزمان با سوختن ذوب می‌ شوند و ارتفاع آن ها کم می شود تا در نهایت تمام شوند. شمع وارمر اینگونه نبوده و بنابراین به صورت نامحدود می تواند روشن باشد. به عبارت دیگر یکی از مهمترین مشخصه هایی که شمع وارمر دارد به روکشی که برای آنها در نظر گرفته می‌ شود، مربوط است. این شمع ها دارای نوعی قالب و ظرف مخصوص می باشند که وقتی روشن می شوند قسمت ذوب شده در داخل شمع باقی می ماند. بنابراین اندازه شمع تغییر اندازه نمی‌ دهد و همواره روشن باقی می ماند. از مزایای این گونه متفاوت و برتر از شمع این است که از کثیف کاری محیط هم جلوگیری می‌ کند. شما برای استفاده از این محصول به شمعدان نیاز ندارید و شمع را هر طور که مایل باشید می توانید استفاده کنید.

شمع وارمر سفید

شمع وارمر سفید

مسئله دیگر این است که شمع های وارمر به صورت مدل دار هم تولید می گردند و در تولید آنها به صورت سلیقه ای میتوان اقدام کرد. با توجه به مناسبت ها و کاربردهای متفاوتی که این محصول می‌تواند داشته باشد، امروزه انواع متفاوتی از آنها در بازار ها وجود دارد.

برتری های شمع وارمر

در قسمت قبل پیرامون ویژگی‌های شمع وارمر توضیحاتی بیان شد. همان توضیحات می‌توانند نوعی برتری برای این شمع باشند. مثلاً

  1. تنوعی که از نظر اندازه، مدل، رنگ و شکل ظاهری دارند
  2. داشتن پوسته و عدم نیاز به شمعدان
  3. داشتن کاربری راحت و روشن شدن سریع
  4. روشن بودن به صورت نامحدود
  5. نداشتن بوی اذیت کننده
  6. عدم تولید دود
  7. داشتن شعله نورانی
  8. تولید حرارت
  9. طبیعی بودن
  10. بدون خطر بودن
  11. زیباتر بودن در مقایسه با سایر شمعها
  12. قیمت مناسب
  13. امکان استفاده مجدد از آنها
  14. ثابت بودن شکل و اندازه آنها بعد از استفاده
  15. داشتن حالت دکوری و تزئینی
  16. کاربردی بودن و استفاده های چندگانه از آنها
  17. امکان استفاده از قالب رنگی برای آنها جهت زیبا سازی شمع

و غیره نمونه هایی از مزایای این شمع هستند. بنابراین با توجه به موارد گفته شده شمع وارمر می‌تواند یک گزینه بهتر نسبت به هر نوع شمع دیگر باشد.

شمع وارمر رنگی

شمع وارمر رنگی

طرز تهیه شمع های مدل دار و ساده وارمر 

تولید شمع وارمر یکی از ساده ترین کارها می تواند باشد و همه قادر به انجام این کار هستند. برای تولید انواع شمع مدل دار و ساده وارمر، مواد اولیه و تجهیزات ساده‌ ای نیاز است. برای این کار شما به پارافین اصل و قالب کوچک یا بزرگ با توجه به نوع شمعی که میخواهید تولید کنید نیاز دارید. مثلاً قالبهای ساده را برای انواع شمع وارمر تولد می توانید به کار ببرید. یا آنکه قالبهای مدل دار حالت قلبی، مدل گل، ستاره و غیره را برای شمع های مناسبتی میتوانید به کار ببرید.

 برای تولید شمع وارمر لازم است که پارافین در داخل یک ظرف مذاب شود. پارافین را به صورت خالص می توانید به کار ببرید. یا آنکه جهت تولید شمع های مدل دار و رنگی می توانید از رنگ استاندارد، اکلیل و محصولات مشابه استفاده کنید. قبل از آنکه پارافین ذوب شده، منجمد شود، باید آن را در قالب های مخصوص بریزید. آنگاه بلافاصله فیتیله ها را در وسط هر قالب فرو کنید. اجازه دهید تا پارافین سفت و منجمد شود. در این حالت شما نوعی شمع وارمر تولید کرده‌ اید. 

انواع شمع وارمر مدل دار از دو منظر می توانند مدل متفاوت داشته باشند. اول از نظر نوع قالبی که برای آنها استفاده می شود، دوم از نظر نوعی ترکیباتی که به همراه پارافین استفاده میشوند.

شیک ترین و جدیدترین مدل های شمع وارمر

امروزه مدل های متفاوتی از شمع وارمر بنا به نیاز و استفاده هایی که از آنها می شود، تولید می شوند. از این رو آنها را می توان دسته بندی کرد. در ادامه به شیک ترین، جدیدترین و بهترین مدل های شمع وارمر به این صورت می توان اشاره کرد:

  1. شمع تولد
  2. شمع ولنتاین
  3. شمع جشن عقد، عروسی و…
  4. شمع سفید
  5. شمع معطر
  6. شمع رنگی
  7. شمع شکل دار
  8. شمع اکلیلی
  9. شمع چند رنگ

 

شمع وارمر سفید قلبی بسته بندی

شمع وارمر سفید قلبی بسته بندی

 

اگرچه شمع های وارمر با تنوع بالا از نظر رنگ، اندازه، مدل، شکل و نوع رایحه متنوع تولید می شوند. اما آنچه باید مد نظر خریداران و استفاده کنندگان از این شمع ها باشد، این است که شمع باید با توجه به مناسبت و کاربردی که دارد انتخاب شود. چرا که در این صورت جذابیت آنها خیلی بیشتر است.

شمع وارمر بهتر از شمع های معمولی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین محصولی بدون حساسیت و بی خطر و قطعاً گزینه بهتری است. در نتیجه نهایت استفاده را از آنها می‌توانید داشته باشید. به عبارت دیگر شمع وارمر نوعی شمع به صرفه برای شما است. 

بسته بندی و نحوه توزیع شمع

اغلب شمع های وارمر در اندازه های کوچک و تخت تولید می شوند. بنابراین به جای خرید یک شمع بزرگ می توان همزمان یک بسته از آنها را خریداری کرد. شما با خرید یک بسته از این محصول می‌توانید در مناسبت موردنظر تزیینات بهتری داشته باشید.

 امروزه تولیدکنندگان بسته بندی های مختلفی برای انواع شمع وارمر در نظر میگیرند که برخی از آنها کوچک و برخی دیگر بزرگ هستند. مثلاً انواع شمع وارمر ۱۰ عددی، ۵۰ عددی و ۱۰۰ عددی نمونه‌ هایی از آنها هستند. در هر بسته معمولاً مدل های مشابهی از شمع وارمر قرار می گیرند. با وجود بسته بندی مناسب برای محصول، ضمن آنکه محافظت بهتری از شمع انجام گیرد، امکان عرضه ارزانتر شمع را نیز فراهم می کند. به عبارت دیگر هر بسته شمع را نسبت به شمع های وارمر عددی ارزانتر می توانید تهیه کنید.

 با تولیدات انبوه و متنوع انواع شمع وارمر امروزه دسترسی به آنها بسیار آسان می باشد و شمع وارمر سفید همواره فراوان ترین نوع این محصول در بازارها است. اما اگر از مکانهای اصلی خریداری شوند، قیمت و کیفیت بهتری خواهند داشت. از طرفی مدل های بیشتری از آنها پیش روی شما بوده و به طور سلیقه ای میتوانید آنها را انتخاب کنید. 

امروزه با وجود اماکن توزیع کننده و خصوصاً فروش محصول به صورت اینترنتی دسترسی به شمع وارمر مرغوب بسیار آسان تر گشته است. سایتهای اینترنتی معتبر نظیر همین سایت، محصولات را به طور بی واسطه در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت‌ها نیز ارزانتر و تنوع محصولات بیشتر است. بنابراین مکان های مناسبی برای خرید محصول می باشند که توزیع انواع شمع وارمر را به صورت نامحدود انجام میدهند.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد