شمع وارمر اکلیلی در طراحی ها و رنگ های مختلف

access سه شنبه 29 آذر 1401 - 12:25
شمع وارمر اکلیلی در طراحی ها و رنگ های مختلف
شمع وارمر اکلیلی در طراحی ها و رنگ های مختلف
در میان انواع شمع فانتزی، هیچکدام به پای شمع وارمر اکلیلی به دلیل جذابیت های بسیاری که دارند، نمی رسند.

اگر احساس میکنید که به نوعی شمع متفاوت برای نورانی کردن محفل و مجلس خود نیاز دارید، شمع وارمر اکلیلی را از دست ندهید. شمعی که خیره کننده و بسیار جذاب تر از هر نوع شمع دیگر به نظر می رسد. استفاده از اکلیل های رنگی در لایه بیرونی شمع، یکی از خلاقیت هایی است که به کار گرفتن آن منجر به تولید لوکس ترین و خاص ترین شمع ها شده است.

 شمع وارمر اکلیلی نیز ویژگی های سایر انواع شمع وارمر را در خود دارد. با این تفاوت که مزایا و برتری های بیشتری دارد. این نوع از شمع این توانایی را دارد که نظر هر بیننده را به خود جلب کند. در حال حاضر که به منظور ایجاد تنوع در انواع شمع اکلیلی، نوع مدل دار و طرح دار آنها نیز تولید می گردد، بر محبوبیت آنها افزوده شده است. همچنین آنها را در موارد بیشتری می توان مورد استفاده قرار داد. طیف های رنگی گسترده، مدل و سایزبندی های متفاوت انواع شمع وارمر اکلیلی، آنها را به نوعی شمع همه کاره تبدیل کرده تا در اوقات خوشی بیشتر به سراغ آنها برویم.

شمع وارمر اکلیلی

شمع وارمر اکلیلی

شمع فانتزی وارمر و توضیحات آن

شمع وارمر را همه ما تقریباً میشناسیم که در قالب نوعی روکش و جلد مخصوص تولید می گردد. در حین روشن بودن، تغییر اندازه و تغییر مدل نمی دهد. در ترکیبات این محصول از پارافین خالص سفید استفاده می گردد. اما بسته به نوع شمع ممکن است از افزودنی های دیگری مانند رنگ مجاز و اکلیل نیز استفاده گردد. در حقیقت شمع وارمر حاصل خلاقیت تولید کنندگان شمع می باشد.

 شمع وارمر اکلیلی را بیشتر ما با هدف بهره مند شدن از روشنایی آن تهیه می کنیم. اما حقیقت این است که برخی از این محصولات فقط با هدف استفاده از حرارت آنها تولید می گردند. شمع یکی از خاص ترین سوخت های طبیعی است که بسیار کم هزینه تولید می شود و بیشترین تنوع را به خود اختصاص می دهد. بنابراین شمع همیشه قابل استفاده خواهد بود. علیرغم سایز کوچکی که اغلب شمع های وارمر دارند، این محصولات می توانند تولید روشنایی و حرارت کافی کنند. بنابراین هم به عنوان نوعی شعله و هم به عنوان یک وسیله روشنایی در مواقع خاص مورد نیاز می باشند. در دنیای امروزی که همه ما از نعمت برق بهره مند هستیم، بیشتر شمع ها را در مواقع خاص مورد استفاده قرار می دهیم. بنابراین بیشتر شمع ها به صورت مناسبتی تولید می گردند.

شمع فانتزی خاص

 شمع ها محدود به رنگ و مدل خاصی نیستند بلکه آنها را از نقطه نظر های گوناگون می توان دسته بندی کرد. وقتی صحبت از انواع شمع وارمر فانتزی می شود، منظور نوع مدل دار این محصول است که به نحوی، با مدلهای ساده شمع وارمر متفاوت می باشند. امروزه ایده‌ های متفاوتی در جهت مدل دار کردن انواع شمع به کار میروند. بنابراین انواع شمع وارمر متفاوت تر از آن چیزی هستند که شما می توانید تصور کنید. قالب های گوناگون هم برای انواع شمع وارمر استفاده می گردد که این امر خود باعث به وجود آمدن شمع های وارمر فانتزی می گردد.

شمع فانتزی

شمع فانتزی

انواع شمع اکلیلی خود دسته ای مجزا از این محصول را شامل می‌ شوند. زیرا وجه اشتراک آنها داشتن اکلیل می باشد. وقتی این نوع از شمع روشن می گردد، درخشش بیشتری دارد و حالت نورانی آن با یک شمع معمولی متفاوت است. بنابراین نوعی شمع لوکس و فانتزی برای مراسم های خاص است.

تزیین شمع با اکلیل با انواع خلاقیت های زیبا و جالب

در زمان جشن و سرور بیشتر از هر چیز به بهترین اشیا برای تزیین نیاز داریم. به طوری که ضروری است با بهره گیری از خلاقیت های زیبا و جالب، فضای جشن به بهترین شکل آراسته گردد. ارتباط این بخش با شمع اکلیلی در این است که با وجود این محصول، خیلی راحت تر و سریع تر می توان این امر را محقق کرد.

شمع اکلیلی به دلیل تنوع بالایی که از نظر اندازه، مدل و رنگ دارد، فقط مختص یک نوع جشن نمی‌ باشد. بلکه در شادترین لحظات زندگی می توانید از آنها استفاده کنید. به طور مثال از انواع شمع اکلیلی در جشن های تولد تمام اعضای خانواده، جشن عقد، در جشن عروسی، سالگرد ازدواج و تمامی موارد مشابه میتوان استفاده کرد. از بهترین خصوصیات و مزایای این محصول این است که نیاز به هیچ گونه شمعدانی ندارد. همچنین بدون آنکه نگران ریختن شمع ذوب شده بر مکان مورد نظر باشید، آن را در هر قسمتی که مایل باشید می توانید قرار دهید.

مدل های خاص شمع اکلیلی

با وجود مدل های بسیار خاص انواع شمع وارمر اکلیلی، شما با سلیقه تر می توانید آنها را انتخاب کنید. در انتخاب این محصول می‌ توانید فاکتورهای گوناگونی را در نظر داشته و بهترین مدل را انتخاب کنید. به طور مثال اگر میخواهید فضا را برای جشن تولد کودکتان آراسته کنید، بهتر است مدل های کودکانه و عروسکی را به این منظور برگزینید. به علاوه، رنگ و سایز آنها را می توانید بر اساس سلیقه کودک خود انتخاب کنید.

شمع وارمر استوانه ای اکلیلی

شمع وارمر استوانه ای اکلیلی

در مواردی مانند جشن عقد، عروسی و حتی در ولنتاین نوع مدلدار این محصول مانند انواع شمع اکلیلی قلبی و شمع هایی که در مدل گل و موارد مشابه تولید شده اند، گزینه های مناسبتری هستند. گاهی نیز که به آرامش نیاز دارید و شمع را بر روی میز شام یا ناهار خود قرار میدهید. مدل های ساده و استوانه ای شاید گزینه های بهتری باشند. امروزه انواع متفاوتی از این محصول در بازارها قابل تهیه می باشند؛ پس در همه حال قابل استفاده می باشند. در ادامه به ذکر نام آنها پرداخته می شود:

  1. شمع استوانه ای
  2. شمع مکعبی
  3. شمع قلبی
  4. شمع اعداد
  5. شمع پوسته شیشه ای اکلیلی
  6. شمع سکه ای
  7. شمع عروسکی

موارد فوق در کدام در رنگ ها و مدل های خاص تولید می شوند. از این رو آنقدر تنوع دارند که شما بتوانید شمع مورد نظر و محبوب خود را از بین آنها انتخاب کنید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد