شمع دکوری هدیه‌ای شیک و جذاب

access جمعه 27 آبان 1401 - 01:36
شمع دکوری هدیه‌ای شیک و جذاب
شمع دکوری هدیه‌ای شیک و جذاب
همانطور که می‌دانید انسان موجودی خوش‌ذوق و خلاق است. بنابراین تمامی محصولات ساخته شده بدست انسان، روند تکامل خود را با سرعت زیادی طی می‌کنند.

شمع نیز یکی از عناصر دکوراتیو و فوق‌العاده کاربردی است که در مقایسه با گذشته طراحی و تولید آن، دچار تحول شده است و بطور مداوم شاهد مدل‌های متنوع و جذاب شمع در ابعاد و طیف‌رنگی مختلف هستیم. بنابراین طراحی و کاربرد شمع‌های ساده و قدیمی را فراموش کنید. چرا که در ادامه قصد داریم با مدل‌های متنوع و جذاب شمع دکوری آشنا شویم. بنابراین از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

شمع دکوری دیزاین‌شده با دانه‌های مروارید

شمع دکوری دیزاین‌شده با دانه‌های مروارید

 

دلایل استفاده از شمع دکوری

پیش از آنکه به معرفی انواع شمع دکوری بپردازیم، بهتر است بدانید که روشن‌کردن شمع چه خواص و ویژگی‌هایی دارد. در واقع امروزه برخلاف گذشته، از شمع‌ها تنها به منظور تولید روشنایی استفاده نمی‌کنند. بلکه از انواع شمع علاوه بر ایجاد روشنایی، به منظور افزایش جذابیت و شکوه فضاهای مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی بهره می‌برند. بطور مثال شما می‌توانید شمعدان‌هایی شیک و لوکس چند‌ شاخه را با استفاده از شمع‌های قلمی به عنوان عنصری جذاب و دکوراتیو بر روی میز غذاخوری قرار دهید و صرف شام را زیر نور شمع تجربه کنید. علاوه بر آن، شما می‌توانید به منظور طراحی دکوراسیون سالن‌پذیرایی، اتاق نشیمن و... از شمع دکوری به شکل استوانه، گرد، مکعب، مخروط، قلب، هرم و... بهره ببرید.

شمع دکوری مدل حبابی یا مکعب روبیک

شمع دکوری مدل حبابی یا مکعب روبیک

 

 

 

چیدمان شمع‌های اکلیلی در دیزاین اتاق‌خواب نیز می‌تواند درخششی چشم‌گیر و فوق‌العاده زیبا را ایجاد کند. علاوه بر آن، استفاده از شمع عطری به منظور عطرآگین‌کردن اتاق‌خواب، سالن‌پذیرایی، سرویس‌بهداشتی و حمام نیز توصیه می‌شود. البته بهتر است از رایحه ملایم شمع دکوری عطری برای پذیرایی و اتاق‌خواب استفاده کنید. و رایحه تند آن، مانند لیموترش، پرتقال، نعناع و... را به فضای سرویس‌بهداشتی و حمام اختصاص دهید.

 شمع دکوری عطری مدل استوانه رز

شمع دکوری عطری مدل استوانه رز

 

شمع مومی زنبورعسل نیز می‌تواند فضایی پاکسازی‌شده و عاری از گرد و غبار را برای شما فراهم کند. از همه مهم‌تر اینکه روشن‌کردن انواع شمع در فضاهای مختلف می‌تواند موجب افزایش انرژی مثبت و آرامش شود. در نتیجه می‌توانید برای کاهش اضطراب و دوری از انرژی‌های منفی یک شمع دکوراتیو زیبا و عطرآگین را روشن کنید. چرا که اغلب افراد از انواع شمع‌های دکوری در فنگ‌شویی، مدیتیشن و لحظات استجابت دعا نیز بهره می‌برند. در ادامه قصد داریم تا به چند نوع شمع دکوری جذاب اشاره کنیم که احتمالا کمتر با آنها آشنایی دارید!

 

دیزاین کیک تولد با انواع شمع

امیدواریم از کسب اطلاعات در رابطه با اهمیت استفاده از شمع دکوری استفاده لازم را برده باشید. یکی از کاربردهای قابل توجه شمع تزیینی، در برگزاری اعیاد و جشن‌های مختلف و با شکوه است. بطور مثال، شما می‌توانید از انواع شمع دکوراتیو در طراحی دکوراسیون سفره هفت سین، شب چله، جشن نامزدی، جشن عقد و سالگرد ازدواج استفاده کنید. شمع با حروف انگلیسی، قلب و... در دیزاین یک کیک عاشقانه به منظور جشن تولد همسر، کاربرد زیادی دارد. اما اگر جشن تولد را برای کودک دلبندتان تدارک دیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که شمع قلمی کوچک، حروف انگلیسی و... را کنار بگذارید و از شمع دکوری فانتزی و جذاب استفاده کنید. شمع عروسکی، از جمله شمع‌هایی است که می‌تواند کودک شما را خوشحال و هیجان‌زده کند.

 شمع دکوری عروسکی کیک تولد

شمع دکوری عروسکی کیک تولد

 

 

 

 یکی دیگر از شمع‌های دکوری جذاب، شمع دکوری سردیس یا تندیس انسان است. شما می‌توانید دکوراسیونی کلاسیک یا مدرن را با استفاده از این شمع جذاب طراحی کنید. شاید دیزاین میز‌کنسول با تعدادی قاب‌عکس و گلدان در کنار این شمع دکوراتیو لوکس و فاخر ایده جالبی به نظر برسد!

 شمع دکوری سردیس انسان

شمع دکوری سردیس انسان

 

 

 

 

 

 

 

اگر به دیزاین شمع با استفاده از گیاه، میوه‌‍ خشک در کنار اکسسوری‌های متنوع علاقمند هستید، می‌توانید شمع دکوراتیو مخصوص به خودتان را طراحی کنید و آن را بر روی میز جلو مبلی، عسلی و... قرار دهید. حتی می‌توانید شمع‌های ساده با ابعاد متنوع را تهیه و محصولات جذابی را به منظور فروش و کسب درآمد دیزاین و تولید کنید.

شمع دکوری دست‌ساز با تزیینات متنوع

شمع دکوری دست‌ساز با تزیینات متنوع

 

 

 

 

 

 

اگر به طراحی دکوراسیون اتاق کودک دلبندتان فکر می‌کنید، می‌توانید از شمع تزیینی با اشکال متنوع و کارتونی استفاده نمایید.

 شمع دکوری عروسکی برای دیزاین اتاق کودک

شمع دکوری عروسکی برای دیزاین اتاق کودک

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر فرزند شما نوجوان و جوان است، می‌توانید از شمع دکوری اسکلت یا مدل‌های متنوع که برای جوانان نسل جدید جذابیت زیادی دارند استفاده نمایید. علاوه بر آن، شاید بتوانید فرزندتان را به مطالعه پیش از خواب زیر نور شمع تشویق کنید!

شمع دکوری اسکلت برای دیزاین اتاق نوجوان و جوان

شمع دکوری اسکلت برای دیزاین اتاق نوجوان و جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

شمع دکوری هدیه‌ای شگفت‌انگیز

شاید تصور کنید که شمع چندان هدیه مناسبی نیست. اما تنوع شمع دکوری بسیار زیاد است و شما می‌توانید از نمونه‌های لوکس و لاکچری آن به همراه کتاب، عطر، گل و... به عنوان هدیه‌ای جذاب استفاده کنید. بطور مثال، شمع حیوانات یک انتخاب خاص و هیجان‌انگیز است. چرا که با ذوب‌شدن این شمع، ناگهان اسکلت حیوان مورد نظر پدیدار می‌شود و این صحنه بسیار تماشایی است! بنابراین می‌توانید با تقدیم این شمع زینتی جذاب و خاص به دوستان و عزیزانتان، آنها را شگفت‌زده و خوشحال کنید.

شمع دکوری حیوانات با ساختاری مدرن و جذاب

شمع دکوری حیوانات با ساختاری مدرن و جذاب

 

 

 

 

 

علاوه بر موارد ذکر شده، شاید دیزاین فضاهای مختلف منزل یا محل کار با استفاده از شمع دکوراتیو دست‌ساز با طیف‌رنگی فوق‌العاده زیبا و تماشایی ایده جالبی به نظر برسد. 

شمع دکوری دست‌ساز

شمع دکوری دست‌ساز

 

 

 

 

 

 

 

یکی‌ دیگر از شمع‌های دکوری خاص و جالب، شمع کاکتوس یا ساکولنت است. این شمع‌های جذاب، اغلب در ابعاد شمع وارمری طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین می‌توانید با استفاده از آنها میز‌تلویزیون یا حتی کنسول‌روشویی را دیزاین کنید. اینکه شما از کدام مدل شمع دکوری به منظور طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید تفاوتی ندارد اما سعی کنید حتما از چند شمع در دیزاین فضاهای مختلف بهره ببرید تا جلوه‌ای با شکوه و فاخر را به نمایش بگذارید.

شمع دکوری کاکتوس و ساکولنت

شمع دکوری کاکتوس و ساکولنت

 

قیمت و خرید محصول

شما خریداران محترم می‌توانید با توجه به سلیقه و کاربری مورد نظر خود، از شمع دکوری با مدل‌های متنوع و طیف‌رنگی چشم‌نواز در سایت ما بازدید و محصول مورد علاقه خود را به عنوان کادو یا به منظور طراحی دکوراسیون منزل و محل کار خریداری فرمایید. لطفا برای دریافت مشاوره رایگان، استعلام قیمت و خرید محصولات با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد