شمع استوانه ای رنگی (آبی، قرمز، سبز، زرد)

access سه شنبه 29 آذر 1401 - 01:38
شمع استوانه ای رنگی (آبی، قرمز، سبز، زرد)
شمع استوانه ای رنگی (آبی، قرمز، سبز، زرد)
شمع استوانه ای رنگی در جذاب ترین طیف های رنگی آبی، قرمز، سبز، زرد به دو صورت تک رنگ و چند رنگ تولید می شوند. با بکارگیری خلاقیت های مختلف امروزه انواع بیشتری از شمع استوانه ای رنگی به بازار ها ورود پیدا کرده اند.

انواع شمع استوانه ای که اصولاً در اندازه های بزرگتر تولید می شوند، بسیار خوش‌ دست می باشند و استفاده از آنها راحت تر است. کیفیت این محصول از نوع ترکیبات استفاده شده و زیبایی رنگ آنها ناشی می شود. از نظر زیبایی همیشه گزینه های برتری می باشند؛ از این رو شمع های مناسبی برای استفاده در وقت شادی و در جشن هستند. اگر چه رنگ های ذکر شده اصلی ترین رنگ های کاربردی در تولید شمع استوانه ای می باشند. اما با ترکیب کردن آنها طیف های رنگی گسترده ای از شمع استوانه ای رنگی تولید می گردد؛ بنابراین شمع رنگی انواع زیادی دارد.

شمع استوانه ای آبی

شمع استوانه ای آبی

علت برتری شمع رنگی استوانه ای و مزیت های آن

شمع استوانه ای به دلیل برتری ها و مزیت های آن، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما بحث ما پیرامون انواع شمع استوانه ای رنگی می باشد. در دنیای امروزی که مشارکت در جشن های مختلف امری عادی برای اکثر ما می باشد. کمتر کسی را می توان یافت که نام شمع استوانه ای را نشنیده باشد و یا از این محصول استفاده نکرده باشد.

 شمع استوانه ای در اندازه های متنوع اما با مدل های جالب و دیدنی به بازارها ورود پیدا می‌ کند. این محصول تولید روشنایی کافی می کند و شعله آن نیز به مقدار کافی حرارت دارد. بنابراین می تواند گرمی بخش و روشنایی بخش محفل شادی شما باشد. این محصول کاملا طبیعی بوده و آن را فورا می توان روشن و استفاده کرد. 

در حقیقت شمع استوانه ای رنگی نوعی شعله آماده روشن کردن است. این محصول به دلیل سایز بندی های نسبتاً بزرگی که دارد. به صورت بسته بندی شده و در تعداد مشخص با قیمت های بسیار به صرفه قابل تهیه می باشد. با تهیه یک بسته از این محصول می توان یک چیدمان بسیار زیبا بر روی میز مورد نظر داشت. شمع استوانه ای را مجدد می توان استفاده کرد. شمع استوانه ای برای مدت زمان طولانی می تواند روشن باشد. از طرفی نسبت به مدل های ساده و سفید شمع استوانه ای همیشه محبوبیت بیشتری دارد. فراوان بودن این محصول نیز نوعی مزیت برای آن به شمار می آید. بنابراین در همه حال آنها را به عنوان نوعی شمع فانتزی می توان در نظر داشت. شمع استوانه ای محصولی بی خطر می باشد و روشن بودن آن در محیط ایجاد حساسیت و سرفه نمی کند. این محصول بدون بو و بدون دود می سوزد و بلافاصله قابل روشن کردن است.

شمع فانتزی استوانه ای

شمع فانتزی استوانه ای

شمع تزئینی رنگی را بهتر است چه زمانی استفاده کنیم؟

شمع محصولی است که در بسیاری از مواقع در وقت شادی و عزا مورد نیاز واقعی میگردد. این محصول امروزه با شکلها و رنگهای متفاوت وارد بازار میشود. اما شمع رنگی زیبا و درخشان را بهتر است چه زمانی استفاده کنیم؟

شمع استوانه ای رنگی به دلیل زیبایی و شاد بودن ظاهری، فقط مخصوص زمان شادی می باشد. ضمن اینکه شمع رنگی در انواع جشن ها کاربرد دارد. اما در اعیاد و مناسبتهای مذهبی و باستانی نیز کارایی خاص خود را دارند. 

دو مورد گفته شده در خصوص کاربردهای شمع  استوانه ای رنگی را تقریباً همه ما میدانیم. اما این محصول به دلیل زیبایی ظاهری و فانتزی بودن به عنوان یک وسیله دکوراتیو نیز شناخته می شود. بنابراین شمع رنگی محصولی است که برای آراستن منزل نیز کاربرد دارد. مدل های خاص این شمعها را می توان در گوشه و کنار منزل و در کنار سایر لوازم دکوراتیو استفاده کرد. گاهی انواع شمع رنگی را می توان به عنوان نوعی سوخت و چراغ روشن کننده منزل نیز استفاده کرد.

مزیت ها و خواص درمانی شمع رنگی 

شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید شمع های رنگی دارای خواص درمانی هم می باشند. به طوری که وجود آنها در محیط می‌تواند مفید و شفابخش واقع شود. شاید علت اینکه استفاده از شمع از گذشته‌های دور تاکنون ادامه پیدا کرده همین امر باشد.

 هر شمع که دارای رنگ مخصوص خود می باشد، خواص درمانی مخصوصی هم به همراه دارد. خواص برخی از این شمع ها رایج تر می باشند و مردم آشنایی بیشتری با آنها دارند. در حقیقت رنگی که در آنها به کار می رود، تعیین کننده خاصیت هر کدام می باشد. مثلاً انواع شمع سفید آرامش بخش هستند یا اگر در مراسم عزا از رنگ مشکی استفاده می گردد. به این خاطر است تا انرژی های منفی را از محیط جذب کرده و آنها را از بین ببرد. به عبارت دیگر شمع مشکی می تواند برطرف کننده غم و اندوه باشد.

ست شمع استوانه ای رنگی

ست شمع استوانه ای رنگی

ممکن است برخی ‌ها تصور کنند که موارد گفته شده نوعی خرافات می باشند. در صورتی که اینگونه نبوده و به صورت علمی نیز به اثبات رسیده اند. از خواص درمانی هر شمع رنگی هم که بگذریم، می ‌توان به این واقعیت اشاره داشت که آرزو کردن در هنگام خاموش کردن شمع، به برآورده شدن آن کمک می‌کند. به طوری که امروزه در اماکن مقدس از این محصول همواره استفاده می شود.

نمونه هایی از انواع شمع استوانه ای رنگی فانتزی

وقتی با به کاربردن ایده های جذاب سعی در خارج کردن شمع از حالت سادگی می کنیم. این امر باعث به وجود آمدن نوعی شمع فانتزی می‌ گردد. انواع شمع استوانه ای رنگی فانتزی نیز انواع متفاوتی دارند. اگرچه نمی‌ توان به همه آنها پرداخت؛ اما در اینجا به ذکر نام برخی از مهمترین انواع این محصول پرداخته می شود.

  1. شمع تک رنگ
  2. شمع های ابروباد
  3. شمع طرحدار
  4. شمع اکلیلی رنگی
  5. شمع های روکش دار
  6. شمع مرواریدی
  7. شمع معطر رنگی

موارد فوق نمونه های رایج تری در بین خانواده بزرگ شمع استوانه ای هستند. توجه داشته باشید که از شمعهای ذکر شده استفاده های یکسان می توان داشت. اما اگر هرکدام به درستی و به جای خود مورد استفاده قرار بگیرند مزایای بیشتری خواهند داشت.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد