کاربرد های شمع وارمر

access یکشنبه 7 فروردین 1401 - 14:11
کاربرد های شمع وارمر
شمع وارمر در انواع مختلف در بازار موجود است. بیشترین کاربرد آن استفاده در تزئینات و از همه مهمتر برای گرم نگه داشتن غذا، بر روی سفره می باشد.

مقدمه

امروزه از انواع مختلف شمع، در جهت مصارف گوناگون استفاده میشود. از شمع علاوه بر ایجاد روشنایی، به عنوان تزئینات در انواع مناسبت ها و زیباسازی دکوراسیون استفاده می گردد. یکی از پرکاربردترین انواع آن، شمع وارمر می باشد که در رنگ ها و اشکال مختلف در بازار موجود است. این تنوع باعث می شود که در تزئین دکوراسیون و ایجاد فضای دلنشین و جذاب، انتخاب های زیادی را در اختیار داشته باشید. همچنین میتوان از مدل های معطر شمع وارمر به جای عود و بخور های عطری استفاده کرد.

 شمع

کیفیت ساخت شمع از موارد مهم در انتخاب یک شمع محسوب می شود.

 

شمع وارمر از جمله پرفروش ترین انواع شمع در بازار محسوب میشود. نام دیگر آن Tea Light می باشد که به دلیل مزیت هایی که نسبت به سایر محصولات دارد، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت شمع ها در تمام دنیا، زیبایی حاصل از روشنایی آن است. برای به وجود آوردن چنین زیبایی، کیفیت ساخت بسیار مهم است.

شمع

در واقع کلمه ی Tea Light  از کلمه Tea Pot گرفته شده است که به معنی قوری چای می باشد.

آشنایی با شمع وارمر

در تمام فرهنگ ها شمع به عنوان منبع نور و گرما شناخته میشود. در گذشته به دلیل نبود برق از شمع به عنوان منبع اصلی نور استفاده می شده است. شمع ها در انواع و اشکال مختلف در بازار موجود است. بیشترین کاربرد آن ها، استفاده در تزئینات و از همه مهمتر برای گرم نگه داشتن غذا، بر روی سفره می باشد. از شمع وارمر سکه ای در تزئینات سفره عقد، سفره هفت سین و ... استفاده میشود. نوع سکه ای آن با دارا بودن ظاهری کوچک و مینیمال، دکوراسیون منزل شما را بسیار زیبا می کند.

با استفاده از شمع وارمر می توانید یک فضای دلنشین و پر انرژی ایجاد کنید. این محصولات فاقد پارافین هستند و ایجاد بو و دود نمی کنند به همین دلیل، برای استفاده در دکوراسیون مراسم های گوناگون مناسب هستند. مدل های معطر با ایجاد فضایی آرامش بخش، می توانند دورهمی های خاطره انگیزی را برای شما ارمغان بیاورند. همچین میتوان از آن ها در فضای اتاق خواب هم استفاده کرد و فضای عاشقانه تری را ایجاد نمود.

شمع

انواع سکه ای شمع های وارمر، در سفره آرایی کاربرد زیادی دارند.

برخی از ویژگی های شمع وارمر

شمع وارمر از زمان سوخت بالاتری نسبت به دیگر شمع ها برخوردار است. این محصول بیشتر در مراسمات استفاده می شود. زمان بالای سوخت، یکی از مزایای مهم این شمع محسوب می شود. این محصول می تواند حتی در صورت روشن بودن مداوم، تا 5 ساعت شما را همراهی کند. دلیل دارا بودن عمر بالا، کیفیت بالای پارافین و نخ استفاده شده در آن است. جالب است بدانید که قدرت یک شمع وارمر برابر با 32 وات می باشد.

تکنولوژی به کار رفته در اینگونه شمع ها، باعث شده است که از عمر بالایی برخوردار باشند. این محصول می تواند تا 4 ساعت بدون وقفه روشن باشد. پارامتر های مختلفی در تعیین قیمت آن تأثیر گذار است، که از جمله ی  آن میتوان به اندازه و شکل ظاهری شمع اشاره کرد. مواد به کار رفته و معطر بودن نیز از جمله گزینه هایی هستند که باعث ایجاد تفاوت در قیمت آن ها می گردند.

شمع وارمر

شمع وارمر دارای زمان سوختی برابر 5 ساعت می باشد.

شمع های وارمر دارای ابعاد کوچکتری در مقایسه با مدل های دیگر هستند. این محصولات را در قالب های آلومینیومی قرار می دهند. استفاده از قالب آلومینیومی علاوه بر جلوگیری از ریختن پارافین، باعث بازتاب زیبایی از نور شمع می شود و ظاهری زیبا و درخشان به آن می بخشد. فیتیله آن برای شناور نشدن در سطح و حفظ زیبایی، به انتهای ظرف آلومینیومی متصل است. شمع های وارمر در اندازه های کوچک و اشکال هندسی مختلفی تولید می شوند. پوشش این نوع از محصولات از جنس آلومینیوم است، که باعث می شود نیازی به جا شمعی نداشته باشند. همچنین رنگ بندی آن در طیف گسترده، باعث شده است که با هر نوع سبک تزئیناتی، سازگار باشد. همین امر باعث شده است که بسیار پرطرفدار باشد. دلیل استفاده از فلز آلومینیوم این است که، فلزات دیگر شعله ی شمع را تحت تأثیر قرار می دهند.

شمع وارمر

قالب آلومینیومی علاوه بر جلوگیری از ریختن مایع شمع، باعث بازتاب نور آن نیز می شود.

موارد کاربرد شمع وارمر

از جمله کاربرد های شمع وارمر، استفاده از آن در رستوران ها است و همان طور که گفته شد در ابتدا بیشتر برای گرم نگه داشتن قوری های چای استفاده می شده است. همچنین، ظروف هایی وجود دارند که دارای قسمت وارمر برای گرم نگه داشتن غذا هستند. این ظروف در تمام طول مدت سرو، غذا را گرم نگه می دارند. به همین دلیل، این محصولات در رستوران ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

شمع های وارمر در بسته بندی های 3، 12، 50 و 100 عددی در بازار موجود هستند. شمع وارمر به طور کلی از قیمت مناسبی برخوردار است. از این رو با صرف هزینه ی اندکی میتوانید تغییرات زیادی در دکوراسیون محل زندگی خود به وجود آورید و به آن ظاهری خیره کننده ببخشید. این شمع ها همچنین به دلیل کیفیت ساخت بالا پس از سوختن و اتمام، باعث آلودگی و کثیفی محیط نمی شوند. از این رو در زیبا آرایی دکوراسیون مهمانی ها و مراسم هایتان می توانید از شمع وارمر، که هم از نظر ظاهر و هم از نظر ایجاد فضایی جذاب، تاثیرگذار است استفاده کنید.

شمع وارمرشمع وارمر 

بسیاری از افراد بر اساس نیاز خود و نوع تزئیناتی که در ذهن دارند، اقدام به انتخاب و خرید  انواع  شمع وارمر می کنند.

جمع بندی

شمع وارمر به دلیل شکل های متعارفی که دارد، از طیف متنوعی از جا شمعی ها بهره می برد. این محصولات دارای مدت سوخت بیشتری نسبت به مدل های دیگر هستند و دارای عمری در حدود 4 ساعت می باشند. شمع های وارمر در اشکال و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. همچنین دارای مدل های معطر با رایحه های فراوان و متناسب با سلایق مختلف هستند. برای کسانی که دارای حساسیت به بو هستند، می توانید از نمونه های بدون بو استفاده کنید. این محصولات هیچگونه بوی نامطبوع و دودی تولید نمی کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد