نحوه تزیین میز با شمع

access شنبه 28 آبان 1401 - 23:52
نحوه تزیین میز با شمع
نحوه تزیین میز با شمع
اگر دقت کرده باشید، اغلب میزها در منزل و محل کار با انواع اکسسوری‌های جذاب و مدرن دیزاین می‌شوند. بطور مثال، می‌توان به تزیین میز با شمع، جعبه دستمال‌کاغذی، اشیاء‌زینتی، ظروف لوکس و دکوراتیو، گلدان و... اشاره کرد.

بنابراین، طراحی دکوراسیون منزل و محل کار بسیار دارای اهمیت است. همانطور که می‌دانید هر چه دیزاین یک فضا جذاب و لاکچری‌تر باشد، هارمونی و نظم بیشتری به بیننده القا می‌شود.

دیزاین میز شام با انواع شمع

دیزاین میز شام با انواع شمع

 

 

بطور مثال، در فضای کاری لازم است مبلمان اداری به شیوه‌ای خاص و رسمی چیدمان شود اما در منزل می‌توان ایده‌های جذابی را برای دیزاین لوازم‌ خانگی طرح و اجرا کرد. اغلب در هر خانه‌ای، چندین میز وجود دارد که می‌توان برای تزیین میز با شمع و گل ابتکار به خرج داد. میز توالت، کنسول، جلومبلی، تلویزیون، ناهارخوری، تحریر، پاتختی و... از جمله میزهایی هستند که می‌توان برای هر کدام، دکوراسیون منحصر بفردی را در نظر گرفت. اگر به تزیین میز با شمع علاقمند هستید، لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

طراحی یک میز عاشقانه با شمع و گلبرگ 

طراحی یک میز عاشقانه با شمع و گلبرگ

 

 

 

 

تزیین میز با شمع‌های متنوع

برای تزیین میز با شمع، ایده‌های مختلفی وجود دارد اما در نهایت همه چیز به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. بطور مثال، چیدمان چند شمع وارمر در کنار گلبرگ‌های سرخ یا صورتی‌رنگ، می‌تواند جلوه و شکوه خاصی به میز توالت شما ببخشد. علاوه بر آن، تزیین میز با شمع قلمی در اتاق‌خواب ، می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش آرامش و راحتی شما پیش از خواب داشته باشد.

دیزاین آینه و کنسول با شمع قلمی بلند 

دیزاین آینه و کنسول با شمع قلمی بلند

 

 برای طراحی دکوراسیون حمام و سرویس‌بهداشتی نیز می‌توانید از ابعاد مختلف شمع مومی زنبور عسل با طیف‌رنگی جذاب بهره ببرید. چرا که این شمع، قادر به پاکسازی هوای پیرامون خودش می‌باشد. برای دیزاین میز ناهارخوری نیز می‌توانید از شمعدان‌های باشکوه چند‌شاخه، با ظاهری لوکس و جذاب استفاده کنید و به این ترتیب، تزیین میز با شمع قلمی بلند را به نمایش بگذارید. شاید قرار‌دادن شمعدان‌ها در بین انبوهی از گل ایده جالبی به نظر برسد. شمع قلمی قدرت مجذوب ساختن افراد به طراحی دکوراسیون میز ناهارخوری شما را دارد. بنابراین، بهتر است در هنگام صرف عصرانه یا شام، از روشنایی و جلوه این شمع بهره ببرید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

تزیین میز با شمع و گیاه

تزیین میز با شمع و گیاه

 

 

شکوه سالن پذیرایی و تزیین میز با شمع

تا به این قسمت از مطالب به تزیین میز با شمع، در فضاهای مختلف منزل اشاره کردیم. یکی دیگر از فضاهای با اهمیت خانه، سالن‌پذیرایی و اتاق‌نشیمن است. میز جلومبلی اغلب همچون نگینی در مرکز سالن‌پذیرایی و اتاق‌نشیمن خودنمایی می‌کند و دیزاین آن، تاثیر بسزایی در افزایش جلوه دکوراسیون داخلی منزل شما دارد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که تزیین میز با شمع استوانه‌ای، مکعبی، ترانسفر و... را برای میز جلومبلی در نظر بگیرید.

دیزاین میز جلومبلی با شمع و سایر اکسسوری‌های جذاب

دیزاین میز جلومبلی با شمع و سایر اکسسوری‌های جذاب

 

 

شما می‌توانید از ابعاد مختلف شمع استوانه‌ای یا مکعبی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ، برای جلوه‌بخشی به میز جلومبلی بهره ببرید. دقت کنید که چیدمان گل‌های طبیعی یا مصنوعی با طیف‌رنگی جذاب به رنگ شمع‌ها نزدیک باشد. زیرا تزیین میز با شمع و گل‌های رنگارنگ و زیبا، می‌تواند نشانگر ذوق و سلیقه شما باشد و به هنگام پذیرایی از دوستان و عزیزانتان، احساس خوشایندی در مهمان ایجاد شود.

دیزاین میز جلومبلی با شمع و گل‌های زیبا

دیزاین میز جلومبلی با شمع و گل‌های زیبا

 

 

اگر به سبک کلاسیک علاقمند هستید، می‌توانید از شمعدان‌های ‌ساده چندشاخه بلوری یا برنجی استفاده کنید و شمع‌های قلمی را داخل آنها قرار دهید و با اینکار، جلوه‌ای خاص را به نمایش بگذارید. سبک روستیک نیز، جذابیت و زیبایی خاص خودش را دارد که می‌توانید با تهیه شمعدان‌های چوبی خراطی شده، دکوراسیونی فوق‌العاده جذاب و منحصر بفرد را به این سبک طراحی کنید. در زمینه تزیین میز با شمع، گزینه‌های زیادی پیش روی شما است. بطور مثال، می‌توانید چندین شمع با ابعاد مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده و از اکسسوری‌های شکیل و جذابی مانند قاب‌عکس یادگاری برای دیزاین میز‌کنسول خود استفاده کنید و به این ترتیب، فضایی نوستالژیک و خاطره‌انگیز را به نمایش بگذارید!

دیزاین میز کنسول با استفاده از انواع شمع، گل و قاب‌عکس

دیزاین میز کنسول با استفاده از انواع شمع، گل و قاب‌عکس

 

امیدواریم با مطالعه موارد بیان شده، ایده‌های جذابی به ذهن شما خطور کرده باشد و بتوانید از انواع شمع‌های فانتزی، عطری، ترانسفر و... با طرح‌های زیبا و چشم‌نواز برای دکوراسیون انواع میز در منزل و محل کار خود استفاده کنید.

جلوه‌بخشی به سالن‌پذیرایی و دیزاین میز با شمع

جلوه‌بخشی به سالن‌پذیرایی و دیزاین میز با شمع

 

برگزاری جشن و تزیین میز با شمع

همانطور که متوجه شدید، می‌توان دکوراسیون فضاهای مختلف منزل را با استفاده از تزیین میز با شمع، به گونه‌ای خاص و تماشایی طراحی نمود. اما بهتر است بدانید که تزیین میز با شمع، تنها به میز جلومبلی، کنسول، ناهارخوری و... در فضای داخل منزل و محل کار اختصاص ندارد. بلکه از تزیین میز با شمع، در برگزاری مراسم‌های باشکوه و مهمی مانند عقد، نامزدی، تولد، سالگرد‌ ازدواج و... نیز می‌توان بهره برد.

برگزاری جشن نامزدی و تزیین میز با شمع

برگزاری جشن نامزدی و تزیین میز با شمع

 

 

 

شما می‌توانید از گل‌های مصنوعی یا طبیعی فوق‌العاده شیک و خوشبو در کنار تزیین میز با شمع استفاده کنید تا جشنی فاخر و به یادماندنی را در فضایی عطرآگین برگزار نمایید. علاوه بر آن، بهتر است هر از گاهی علاقه خود را به همسرتان ابراز کنید. برای این کار، می‌توانید تزیین میز با شمع و گل‌برگ‌های رز را امتحان کنید!

چیدمان شمع استوانه‌ای با تم عاشقانه

چیدمان شمع استوانه‌ای با تم عاشقانه

 

 

شاید تهیه یک هدیه کوچک و ارزشمند نیز بتواند همسرتان را خوشحال و شگفت‌زده کند. بنابراین، برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج و تولد همسر عزیزتان، بهتر است کمی ابتکار به خرج دهید و تزیین میز با شمع، بادکنک و سایر اکسسوری‌های جذاب را امتحان کنید.

دیزاین میز عاشقانه برای سالگرد ازدواج یا تولد با شمع و گل

دیزاین میز عاشقانه برای سالگرد ازدواج یا تولد با شمع و گل

 

 

همانطور که می‌دانید برگزاری بلندترین شب سال یعنی شب‌یلدا و همچنین عید نوروز و چیدمان سفره هفت سین، از جمله آداب و رسوم ما ایرانی‌ها محسوب می‌شوند. برای طراحی میز هفت سین و شب‌یلدا چه ایده‌ای دارید؟ ما تزیین میز با شمع را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با استفاده از نور شمع، گرما و صمیمیت دورهمی‌های خانوادگی خود را دو چندان کنید.

 

 

 

 

 

 

قیمت و خرید محصولات

شما عزیزان می‌توانید برای سال‌تحویل و شب‌یلدا، از تزیین میز با شمع، بهره ببرید و لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. برای این کار، پیشنهاد می‌کنیم که از انواع شمع با ابعاد و طیف‌رنگی جذاب در سایت ما بازدید کنید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید محصول تماس حاصل فرمایید.

شمع روی میز هفت سین

شمع روی میز هفت سین

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد