طراحی دکوراسیون و شمع میز غذاخوری

access یکشنبه 29 آبان 1401 - 01:17
طراحی دکوراسیون و شمع میز غذاخوری
طراحی دکوراسیون و شمع میز غذاخوری
همانطور که می‌دانید امروزه با تغییر سبک زندگی به شیوه صنعتی و رشد شهرنشینی، افراد اغلب ساعات زیادی را در محل کار خود مشغول فعالیت هستند. بنابراین، دقایق کمتری را در کنار اعضای خانواده سپری می‌کنند.

در نتیجه، تعامل و میزان گفت و گو بین اعضای خانواده بطور چشم‌گیری کاهش یافته است. شاید صرف غذا در کنار یکدیگر از بهترین لحظات برای برقراری تعامل و افزایش گرما و صمیمیت بین اعضای خانواده باشد. بنابراین بهتر است محل سرو غذا که همان میز غذاخوری است را به گونه‌ای لوکس و فاخر چیدمان کنید.

 چیدمان یک میز غذاخوری لوکس با استفاده از شمع

چیدمان یک میز غذاخوری لوکس با استفاده از شمع

 اجزاء یک میز غذاخوری شیک، باید بر مبنای اصول و قواعد خاصی چیدمان شوند. بطور مثال، می‌توانید بشقاب کوچک را بر روی بشقاب بزرگ قرار دهید و بین آنها، دستمال شیک و خوش‌رنگی بگذارید. همچنین بهتر است لیوان را کمی بالاتر از بشقاب‌ها قرار دهید و در سمت چپ بشقاب‌ها چنگال را بگذارید. سمت راست بشقاب‌ها نیز محل قرارگیری قاشق و کارد است. اما دیزاین میز غذاخوری به همین جا ختم نمی‌شود! به نظر شما چطور می‌توان لحظاتی رویایی و سرشار از آرامش را برای افزایش گرما و صمیمیت اعضای خانواده دور میز غذاخوری فراهم نمود؟ شما با استفاده از انواع شمع می‌توانید فضایی رمانتیک با نور ملایم را ایجاد کنید تا در نهایت آرامش و صمیمیت، غذا سرو شود و شما و عزیزانتان لحظات خاطره‌انگیزی را سپری کنید. اگر به آشنایی با انواع شمع میز غذاخوری و طراحی دکوراسیون علاقمند هستید، لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

انواع شمع میز غذاخوری

انواع شمع میز غذاخوری

 

 

 

 

انواع شمع میز غذاخوری و دیزاین لاکچری

شاید پیش از دیزاین لاکچری میز غذاخوری، بهتر باشد که با انواع شمع میز غذاخوری آشنا شوید. شمع‌ها مدل‌های متنوعی دارند و از طیف‌رنگی فوق‌العاده جذابی برخوردارند. بنابراین طراحی دکوراسیون میز، با استفاده از شمع میز غذاخوری به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. جالب است بدانید که بعضی از شمع‌ها، دارای قابلیت پاکسازی هوا هستند. بطور مثال، شمع مومی زنبور عسل که دارای طراحی لانه زنبوری و فوق‌العاده شکیل است، قادر به تصفیه هوا می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید از این شمع در ابعاد مختلف، برای دیزاین لاکچری میز غذاخوری مورد نظر استفاده کنید. شاید استفاده از شمع عطری با رایحه ملایم نیز ایده جذابی به نظر برسد. چرا که سرو غذا در فضای خوشبو با استفاده از این شمع، تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود.

فضایی رمانتیک با طراحی میز غذاخوری با استفاده از شمع

فضایی رمانتیک با طراحی میز غذاخوری با استفاده از شمع

 

 

 

گزینه‌های زیادی وجود دارند که شما بتوانید از میان آنها، شمع میز غذاخوری مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بطور مثال، شما می‌توانید از شمع قلمی ساده یا مارپیچ در ابعاد کوتاه، متوسط و بلند برای دیزاین لاکچری میز غذاخوری بهره ببرید. البته به خاطر داشته باشید که اغلب از شمع قلمی بلند و ساده، با طیف‌رنگی جذاب و چشم‌نواز به عنوان شمع میز غذاخوری استفاده می‌شود. زیرا این شمع، جلوه‌ای فاخر و لاکچری به میز غذاخوری شما می‌بخشد. شاید چیدمان تعداد زیادی شمع وارمر در نقاط مختلف میز غذاخوری نیز ایده جالبی باشد و صحنه‌ای رمانتیک و خاطره‌انگیز را برای شما و همسرتان ایجاد نماید. شما می‌توانید برای طراحی دکوراسیون میز غذاخوری، از تعدادی شمع وارمر به عنوان شمع میز غذاخوری به همراه تعدادی گلبرگ رز سرخ بهره ببرید تا فضایی فوق‌العاده خاص و عاشقانه را به نمایش بگذارید.

گل‌آرایی و دیزاین میز غذاخوری با شمع

گل‌آرایی و دیزاین میز غذاخوری با شمع

 

 

 

 

کاربرد شمع میز غذاخوری

به خاطر داشته باشید که از شمع وارمر نیز به عنوان شمع میز غذاخوری برای ایجاد روشنایی و جذابیت فضا می‌توان استفاده کرد. اما این تنها کاربرد شمع وارمری نیست. بلکه می‌توان با استفاده از شمع وارمر، خوراک موجود در ظروف سوفله‌خوری و... را تا دقایق زیادی گرم و لذیذ نگه داشت. با این کار، از سرد‌شدن و تغییر طعم خوراک روی میز، جلوگیری می‌شود. شاید نوشیدن چای یا دمنوش با خواص دارویی بعد از غذا ایده جذابی باشد. بنابراین، باز هم می‌توانید از شمع وارمر برای گرم نگه‌داشتن چای یا دمنوش در قوری پیرکس استفاده کنید. بنابراین شمع میز غذاخوری، مدل‌های متنوعی دارد که در ابعاد و طیف‌رنگی مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. یکی دیگر از انواع شمع‌ها که می‌توان از آن به عنوان شمع میز غذاخوری استفاده کرد، شمع استوانه‌ای یا مکعبی در ابعاد مختلف و رنگ‌بندی متنوع است.

شمع‌های استوانه‌ای همرنگ با رومیزی

شمع‌های استوانه‌ای همرنگ با رومیزی

 

 

بنابراین برای انتخاب شمع میز غذاخوری، گزینه‌های زیادی در اختیار شما می‌باشد. تنها لازم است به دیزاین میز غذاخوری و سایر اجزاء آن توجه کنید. بطور مثال، اگر طیف‌رنگی اجزاء میز غذاخوری شما روشن است، می‌توانید با استفاده از شمع‌های قلمی، وارمر یا استوانه‌ای با رنگ سفید و... نوعی هارمونی و نظم را به بیننده القا کنید.

استفاده از ترکیب شمع‌های استوانه‌ای و وارمر

استفاده از ترکیب شمع‌های استوانه‌ای و وارمر

 

 

 

 

 

 

 

اگر تم میز غذاخوری شما به رنگ های بنفش یا صورتی ملایم و ترکیبی از این دو است، می‌توانید از شمع‌هایی با این طیف‌رنگی بهره ببرید. بنابراین همه چیز برای انتخاب شمع میز غذاخوری و تناسب آن با سایر اجزاء میز، به سلیقه شما بستگی دارد.

طیف‌رنگی جذابی از سفید، صورتی و بنفش شمع‌های قلمی میز غذاخوری

طیف‌رنگی جذابی از سفید، صورتی و بنفش شمع‌های قلمی میز غذاخوری

 

سعی کنید میزی لوکس، فاخر و جذاب را با استفاده از ذوق و سلیقه خود چیدمان کنید. چرا که دیزاین لاکچری میز غذاخوری با استفاده از گلبرگ و شمع میز غذاخوری، می‌تواند در افزایش اشتهای شما و عزیزانتان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

 

 

 

 

شمع میز غذاخوری و گل‌آرایی میز

پس از اینکه شمع میز غذاخوری مورد نظر را انتخاب کردید، می‌توانید از انواع گل‌های طبیعی یا مصنوعی برای طراحی دکوراسیون میز غذاخوری استفاده کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که از گل‌های طبیعی و تازه همان فصل بهره ببرید تا در هنگام سرو غذا، فضای پیرامون شما با رایحه‌ای خوش عطرآگین شود. بنابراین با توجه به مدل و رنگ شمع میز غذاخوری می‌توانید از گل‌های طبیعی با طیف‌رنگی جذاب و چشم‌نواز استفاده کنید تا میز غذاخوری شما لوکس و فوق‌العاده تماشایی شود.

شمع‌های کوچک و سفید‌رنگ متناسب با رنگ گل‌ها

شمع‌های کوچک و سفید‌رنگ متناسب با رنگ گل‌ها

 

 

 

 

 

شما می‌توانید شمع‌ها را بین گل‌ها یا در کنار آنها چیدمان کنید و میزی لاکچری و زیبا را به نمایش بگذارید. امیدواریم از مطالب ارائه‌ شده در رابطه با شمع میز غذاخوری استفاده لازم را برده باشید.

شمع‌های قلمی کوچک در جاشمعی طرح گل

شمع‌های قلمی کوچک در جاشمعی طرح گل

 

 

 

 

 

 

 

قیمت و خرید محصول

شما عزیزان می‌توانید برای انتخاب شمع میز غذاخوری از محصولات متنوع سایت ما بازدید کنید و شمع مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری فرمایید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید محصول تماس حاصل فرمایید.

طراحی میز غذاخوری با شمع قلمی بلند و سفید‌رنگ

طراحی میز غذاخوری با شمع قلمی بلند و سفید‌رنگ

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد