شمع روی میز و طراحی دکوراسیون

access جمعه 27 آبان 1401 - 01:55
شمع روی میز و طراحی دکوراسیون
شمع روی میز و طراحی دکوراسیون
همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر طراحی دکوراسیون و چیدمان لاکچری لوازم خانگی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

سالن‌پذیرایی، اتاق‌نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌خواب، سرویس‌بهداشتی و... هر کدام به عنوان بخشی از یک منزل شیک و لوکس، به طراحی دکوراسیون داخلی نیاز دارند. برای دیزاین یک فضا از اکسسوری‌های متنوعی می‌توان بهره برد. یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین اکسسوری‌های جذاب که در سال‌های اخیر فروش آن بطور چشم‌گیری افزایش یافته است، شمع است. با استفاده از شمع، جذابیت و جلوه‌بخشی میز و ملزومات آن دوچندان می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از گل، قاب‌عکس یادگاری، سنگ‌های زینتی و شمع روی میز، دکوراسیونی فاخر و چشم‌نواز را در نقاط مختلف منزل خود طراحی نمایید.

چیدمان انواع شمع روی میز جلو‌مبلی

چیدمان انواع شمع روی میز جلو‌مبلی

انسان با تماشای یک محیط زیبا و دل‌انگیز، به آرامش رسیده و احساس صمیمیت و راحتی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید انواع دکوراسیون به سبک مدرن، کلاسیک، نئو کلاسیک، روستیک و... را با چیدمان شمع‌های متنوع روی میز طراحی کنید و آرامش، راحتی و صمیمیت را برای دوستان و اعضای خانواده‌تان به ارمغان آورید. روشن‌کردن شمع روی میز در کنار عودی که با دود ممتد خود فضا را خوشبو و عطرآگین می‌کند، نشانگر خلاقیت و سلیقه خاص شما می‌باشد. شما می‌توانید با چیدمان شمع‌های متنوع روی میز، دکوراسیونی جذاب و منحصر بفرد را برای فضاهای مختلف منزل یا محل کارتان طراحی نمایید. اگر به دیزاین شمع روی میز در کنار سایر اکسسوری‌ها علاقمند هستید، لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

چیدمان ابعاد مختلف شمع استوانه‌ای سفید‌رنگ 

چیدمان ابعاد مختلف شمع استوانه‌ای سفید‌رنگ

 

 

 

 

 

 

چیدمان شمع در فضاهای مختلف

شما می‌توانید به راحتی و با صرف کم‌ترین هزینه، چیدمان شمع روی میز را انجام دهید و دکوراسیونی لاکچری و چشم‌نواز را برای فضاهای مختلف طراحی کنید. بطور مثال، شما می‌توانید برای دیزاین میز ‌توالت خود از چندین شمع وارمر کوچک و جذاب بهره ببرید. چرا که روشن‌کردن شمعی زیبا روی میز‌ آرایش یا توالت قبل از خواب و مطالعه کتاب مورد علاقه‌تان زیر نور آن، می‌تواند تاثیر شگفتی بر کیفیت خواب شما داشته باشد. برای دکوراسیون میز ‌کنسول نیز می‌توانید از شمع‌های قلمی در شمعدان‌هایی فاخر و چند‌شاخه استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون میز‌کنسول با شمع قلمی

طراحی دکوراسیون میز‌کنسول با شمع قلمی

 

 

 

 

 

همچنین شما می‌توانید با قرار‌دادن شمع روی میز‌ کنسول در کنار قاب‌عکس‌های یادگاری از مراسم ازدواجتان، فضایی نوستالژیک و جذاب را به نمایش بگذارید. علاوه بر آن، شما می‌توانید از انواع شمع استوانه‌ای ساده یا ترانسفر برای افزایش جلوه میز تلویزیون خود در کنار گلدانی زیبا یا سایر اشیاء‌زینتی بهره ببرید. علاوه بر آن، می‌توانید با استفاده از شمع روی میز ‌مطالعه، خاطرات روزانه خود را زیر نور شمع یادداشت کنید و از نور آرامش‌بخش آن لذت ببرید!

چیدمان انواع شمع در کنار قاب‌عکس روی میز

چیدمان انواع شمع در کنار قاب‌عکس روی میز

 

 

 

 

 

 

 

شمع روی میز غذاخوری و جلو‌مبلی

تا به این قسمت از مطالب به دیزاین چند فضای مختلف با استفاده از شمع روی میز اشاره کردیم. اما جالب است بدانید که با قرار‌دادن شمع‌های متنوع بر روی میز غذاخوری، شکوه و جلوه این میز چندین برابر شده و به نوعی هارمونی و نظم خاصی به بیننده القا می‌شود. شما می‌توانید میز غذاخوری را با استفاده از رومیزی و رانرهای خوش نقش و نگار دیزاین کنید و از چیدمان شمع برای افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی بهره ببرید. بنابراین دیزاین میز غذاخوری با انواع شمع و گل‌های طبیعی و خوشبو را فراموش نکنید!

دیزاین میز غذاخوری با استفاده از شمع

دیزاین میز غذاخوری با استفاده از شمع

 

چرا که صرف عصرانه یا شام با استفاده از نور شمع‌های وارمری که در نقاط مختلف میز چیدمان شده‌اند، لذت غیر‌قابل وصفی دارد. با قرار‌دادن این شمع جذاب روی میز، می‌توانید فضایی عاشقانه، گرم و صمیمی را برای خود و عزیزانتان ایجاد نمایید.

صرف شام با شمع روی میز

صرف شام با شمع روی میز

 

علاوه بر شمع وارمر، شما می‌توانید از انواع شمع استوانه‌ای و مکعبی به عنوان شمع روی میز غذاخوری بهره ببرید. شاید تهیه ابعاد مختلف این شمع با طیف‌رنگی جذاب، محیطی آرامش‌بخش و رویایی را ایجاد کند. اگر علاقمند به دیزاین لوکس و فوق‌العاده چشم‌گیر میز غذاخوری هستید، بهتر است از شمع قلمی بلند و شمعدان‌هایی لوکس و چند‌شاخه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که صرف شام در کنار عزیزان با نور ملایم شمع، می‌تواند سرشار از آرامش و انرژی مثبت باشد.

 همچنین روشن‌کردن شمع‌های روی میز می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع استرس و ناراحتی شما داشته باشد. اما چیدمان شمع‌، تنها به میز غذاخوری اختصاص ندارد بلکه قرار‌دادن شمع‌های متنوع روی میز جلو‌مبلی نیز طراحی سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن منزل شما را متحول و خاص می‌کند. بنابراین برای دیزاین سالن پذیرایی، حتما چیدمان انواع شمع روی میز جلو‌مبلی را امتحان کنید!

گل‌های هم‌رنگ با طیف‌رنگی جذاب شمع روی میز

گل‌های هم‌رنگ با طیف‌رنگی جذاب شمع روی میز

 

برای افزایش زیبایی و جلوه میز جلو‌مبلی در هنگام پذیرایی از مهمان، بهتر است شمع روی میز را روشن کنید تا فضایی رمانتیک، گرم و صمیمی برای افزایش راحتی مهمان‌تان فراهم شود. توصیه می‌کنیم که از شمع عطری با رایحه‌ای ملایم در هنگام پذیرایی از مهمان عزیزتان استفاده کنید.

 

دیزاین جشن عقد و نامزدی با شمع روی میز

چیدمان شمع روی میز عقد یا نامزدی، تولد، سالگرد ازدواج و... از جمله کاربردهای این اکسسوری جذاب و پرطرفدار است. شما می‌توانید با گل‌آرایی و چیدمان انواع شمع در مناسبت‌های مختلف، فضایی لاکچری و رمانتیک را برای شادمانی عزیزانتان تدارک ببینید. زیرا شمع با قرار‌گرفتن در بلور و تنگ شیشه‌ای، درخششی خاص و چشم‌نواز را ایجاد می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از چیدمان شمع روی میز در موقعیت‌ها و فضاهای مختلف زیبایی و هارمونی خاصی را به نمایش بگذارید.

قرار‌دادن شمع روی میز نامزدی

قرار‌دادن شمع روی میز نامزدی

 

 

 

 

 

 

دیزاین میز هفت سین و یلدا با استفاده از شمع

به خاطر داشته باشید که سال جدید را با چیدمان قرآن، هفت سین، ماهی و شمع روی میز آغاز کنید تا سالی پربرکت و سرشار از موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشید. حتی می‌توانید با استفاده از شمع وارمر یا قلمی به مناسبت شب یلدا، بلندترین شب سال را در روشنایی و آرامش این اکسسوری جذاب جشن بگیرید. بنابراین می‌توان از انواع شمع روی میز هفت سین، یلدا و... برای ایجاد دکوراسیونی جذاب و فاخر استفاده کرد.

دیزاین شب یلدا با شمع روی میز

دیزاین شب یلدا با شمع روی میز

 

 

 

 

 

 

 

قیمت و خرید محصول

شما عزیزان می‌توانید از محصولات مختلف ما بازدید کنید و شمع روی میز تلویزیون، میز توالت، کنسول، غذاخوری، جلومبلی و... را متناسب با سلیقه خود در ابعاد و طیف‌رنگی متنوع انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید محصول لطفا تماس حاصل فرمایید.

جلوه شمع روی میز جلومبلی

جلوه شمع روی میز جلومبلی

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد