شمع استوانه ای

access پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 12:57
شمع استوانه ای
آیا شما تا کنون نام انواع شمع استوانه ای را شنیده اید؟ این محصول فوق العاده با ارزش و با کیفیت، به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را در موقعیت های متنوعی به کار گیرید. همانطور که از نام شمع استوانه ای پیداست، این محصول شکل استوانه ای دارد.

به علت دارا بودن همین شکل ویژه هم به شدت معروف شده است. این شمع با استفاده از مهم ترین ویژگی ظاهری اش یعنی استوانه ای بودن، می تواند به صورت مستقل کار کند.

 شمع استوانه ای
شمع استوانه ای

یعنی برای اینکه شما انواع شمع استوانه ای را به کار گیرید، نیازی به استفاده از جا شمعی نخواهید داشت. فرم ساختاری این مدل از شمع به شما کمک می کند تا از آن در هر دکوراسیونی استفاده کنید. امروز ما قصد داریم تا انواع شمع استوانه ای و تفاوت آن با دیگر مدل های شمع به خصوص شمع وارمر یا شمع معطر را با هم بررسی کنیم. پس با ما و تیم فنی ما همراه باشید تا قبل از خرید شمع استوانه ای اطلاعات کافی را کسب کنید.

معرفی شمع استوانه ای

همانطور که در قسمت اول هم به این مسئله اشاره کردیم، در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع مختلف شمع در بازار موجود است و هر کدام از این مدل ها نیز یک سری اطلاعات خاص دارند. از جمله این مدل ها می توان به شمع وارمر، شمع معطر، شمع استوانه ای و ... اشاره کرد. در هنگام خرید شما همیشه باید به دنبال خرید و استفاده از بهترین ها باشید تا با هیچ مشکل خاصی در هنگام خرید مواجه نشوید. انواع شمع استوانه ای جلوه خاص خود را دارد. همه شمع ها این ویژگی را دارند. ویژگی های ظاهری و تزئینی آنها با دیگر مدل های شمع متفاوت است. علاوه بر روشنایی، این مدل از شمع می تواند برای تزئینات و زیبا تر کردن دکوراسیون خانه هم کاربرد داشته باشد.

جالب است بدانید که این شمع می تواند در ارتفاع ها و اندازه های متنوعی هم تولید شود. معمولا شرکت های تولید کننده این محصول را در اندازه های 15 سانتی تولید می کنند ولی، با کمی جستجو شما می توانید مدل های بزرگتر و کوچک تر را نیز پیدا نمایید. مسلما هرچه اندازه شمع استوانه ای بیشتر شود، مدت زمان سوختن آن هم بیشتر می شود.

 شمع استوانه ای
شمع استوانه ای

مهم ترین ویژگی های این مدل از شمع

در لیست زیر شما می توانید یک سری از مهم ترین ویژگی های شمع استوانه ای را مشاهده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که شرکت های تولید کننده، از فرمول متنوعی برای ساخت این شمع استفاده می کنند. پس این عوامل می تواند تحت تاثیر فرمول ساخت تولید کننده هم تغییر کند.

  • دارا بودن طول عمر خوب و مناسب
  • آسیب ندیدن بر اثر آسیب ها و فشار های خیلی کم
  • دارا بودن شکل ثابت در دما های مختلف
  • دارا بودن اندازه ها و ابعاد متنوعی
  • دارا بودن قابلیت پخش نور و عطر خوب
  • نداشتن اشک و مواد اضافی

البته که شما می توانید این عوامل را به عنوان عوامل نشان دهنده کیفیت هم مورد استفاده قرار دهید. اگر شما هم قصد خرید شمع استوانه ای را دارید، حتما باید با کیفیت ترین مدل ها را تهیه نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید.

یک شمع استوانه ای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شمع استوانه ای به گونه ای طراحی شده است که می تواند مدت زمان سوختن زیادی داشته باشد. پس، اگر شما به دنبال یک شمع خوب و با کیفیت هستید باید به مدت زمان سوختن آن نگاه کنید. هرچه مدت زمان سوختن بیشتر باشد، کیفیت شمع هم بالا تر است. دیگر مسئله ای که شما باید به آن توجه کنید، تغییر شکل است. شمع استوانه ای که کیفیت خوبی دارد، حتما باید در مدت زمان کافی بسوزد و تغییر شکل هم نداشته باشد. حتی اگر شما آن را در دما های مختلفی قرار می دهید، نباید هیچ تغییر شکلی درون آن مشاهده نمایید. این مسئله به شدت پر اهمیت است.

قدرت پخش عطر در محیط مورد نظر، از جمله دیگر ویژگی های یک شمع استوانه ای خوب است. همه شمع ها بی عطر نبوده و گاهی اوقات این محصولات همراه با رایحه های متنوعی در بازار به فروش می رسند. شما همیشه باید به دنبال استفاده از بهترین رایحه ها باشید. جدا از نوع رایحه و عطر خوب آن، شما باید به قدرت پخش بوی شمع هم توجه داشته باشید. هنگامی که شمع آب می شود، باید قدرت پخش بوی مناسبی داشته باشد. آخرین ویژگی یک شمع استوانه ای با کیفیت مربوط به فتیله آن است. فتیله شمع به گونه ای طراحی شده است که میسوزد و باعث آب شدن شمع می شود. هرچه کیفیت فتیله بالا تر رود، کیفیت خود شمع هم بیشتر می شود.

 شمع استوانه ای

 شمع استوانه ای

تفاوت شمع استوانه ای با دیگر مدل های شمع

خیلی از افراد متوجه این قضیه نمی شوند ولی در میان انواع مختلف شمع، تفاوت های زیادی وجود دارد. شرکت های تولید کننده می توانند از خطوط تولید، روش های تولید و حتی مواد اولیه متنوعی برای ساخت انواع شمع استفاده کنند. بیایید تا شمع استوانه ای و شمع وارمر را با هم مقایسه کنیم. یک شمع وارمر به گونه ای طراحی شده اند که ابعاد کوچکی داشته و نسبت به ابعادش مدت زمان سوخت بالایی دارد. این محصول جمع و جور بوده و هیچ کثیفی به همراه ندارد. پس از اتمام سوخت، شما می توانید آن را به سطح زباله هدایت کنید.

شمع استوانه ای در عوض یک شمع بزرگ و نسبتا طویل است که می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد. شرکت های تولید کننده این محصول را به گونه ای طراحی کرده اند که اشک نداشته باشد ولی گاهی اوقات شما می توانید شاهد اشک بر روی این محصول باشید. این مدل از شمع خیلی رایج تر از دیگر مدل ها به حساب می آید. همچنین، این شمع می تواند تحت تاثیر محیط ها و دما های مختلفی قرار گیرد. قیمت شمع استوانه ای با قیمت شمع وارمر تفاوت های خیلی زیادی ندارد. این شمع ها در اشکال مختلفی هم به فروش می رسند. این اشکال بر روی فرم اصلی شمع تاثیر ندارند ولی، می توانند بر روی زیبایی آن موثر باشند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد