انواع کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون

access دوشنبه 10 مرداد 1401 - 19:30
انواع کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون
شمع های استوانه ای، یک نوع از انواع مدل های شمع می باشد که دلیل نام گذاری این شمع ابعاد و شکل ظاهری آن است. شکل ظاهری شمع استوانه ای کاملا متناسب با دکوراسیون ها می باشد.

کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون

شمع های استوانه ای به دلیل فرم ظاهری که دارند به جای شمعی نیاز پیدا نمی کنند و می توانید بسیار آسان بر روی سطوح قرار دهید. شمع استوانه ای رنگی نیز همانند این شمع ها بسیار پر کاربرد است و نمای زیبا تری دارد. کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون، مجالس و مراسمات و همچنین برای زیباتر کردن دکور منزل می باشد. این نوع شمع به شما کمک می کند تا برای زیباتر کردن دکور محیط مورد نظر، اقدام به پرداخت هزینه زیاد برای دکوراسیون خود نکنید. شما می توانید با صرف کمترین هزینه و به کارگیری خلاقیت خود و همچنین استفاده از لوازم تزئینی ارزان، زیبایی محیط و دکوراسیون خانه خود را دو چندان کنید.

 

 

 شمع های استوانه ای یکی از انواع لوازم تزئینی ارزان است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن می توانید با استفاده از آن جلوه تازه تری به فضا ببخشید. شمع، از گذشته تا به حال از لوازم تزئینی بسیار کاربردی بوده که علاوه بر جنبه تزئینی و زیبایی به عنوان منبع نور نیز استفاده می شد. شمع ها در ابعاد و سایز مختلف، طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند و به منظور استفاده در مناسبت ها و مصارف مختلف به فروش می رسد. شمع های تولید در طرح و رنگ مختلف، کاملا متناسب با سلیقه افراد است و هر فردی می تواند مطابق با نظر و سلیقه خود آن را تهیه نماید. شمع استوانه ای، قلمی، مکعبی و غیره از انواع گوناگون شمع هستند که هر کدام به گونه خاصی کاربرد دارد. شمع قلمی، از ابتدایی ترین نوع شمع ها است که همواره کاربرد داشته است.

 

 

 

 

شمع های استوانه ای در دکوراسیون

 

شمع های استوانه ای

کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون بسیار است. شمع های استوانه ای در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شوند. کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون به منظور مصارف تزئینی است. شمع استوانه ای با ظاهر مینیمالی که دارد باعث می شود جلوه دکوراسیون شما زیبا تر شود. شکل ساده شمع استوانه ای باعث شده تا در اندازه ها و طرح های گوناگون ساخته شود. کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون علاوه بر مصارف عادی، در تزئینات مجالس، دکوراسیون منازل و مراسم های مذهبی استفاده می شود. مزیتی که شمع های استوانه ای دارند این است که با توجه به شکل ظاهر آنها به راحتی بر روی سطوح مختلف قرار می گیرند. اما با این وجود برای شمع های استوانه ای، بسیاری از جا شمعی ها در ابعاد مختلف تولید شده است.

 

 

 کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون زیاد و گوناگون است. شمع استوانه ای معطر نیز نوعی دیگر است که در فعالیت هایی مانند مدیتیشن و یوگا کاربرد دارد. شمع استوانه ای رنگی در این فعالیت ها نقش تزریق آرامش به روح آدمی و ایجاد فضایی آرام و دلنشین را دارد. شمع استوانه ای رنگی نسبت به دیگر شمع ها با توجه به ظاهر و ابعاد دارای محبوبیت بالایی است. شمع استوانه ای رنگی از بهترین مواد، با کیفیت بالا و مرغوب ساخته می شود. جالب است بدانید که شمع استوانه ای با ارتفاع ۸ سانتی متر تا ۴۵ ساعت به طور مداوم روشن می ماند. این دیر سوز بودن به دلیل پارافین دیر سوز آن است که در ساخت این شمع از آن استفاده می شود. این نوع شمع نیز انرژی معادل با ۳۲ وات را تولید می کند. پارافین های استفاده شده در شمع استوانه ای ضد حساسیت و بدون بو هستند که این باعث می شود شمع هنگام سوختن دود ایجاد نکند.

 

                                                    
شمع استوانه ای رنگی

 

 

انواع شمع در دکوراسیون

 شمع استوانه ای رنگی، به دلیل شکل ظاهری، شمع مناسبی برای مراسم و مجالس مختلف است. سوختن شمع استوانه ای باعث آلودگی محیط نمی شود. متریال به کار رفته در این شمع باعث شده تا شمع عمر طولانی داشته باشد. رنگ استفاده شده در شمع استوانه ای رنگی باعث شده زمان سوخت شمع کم شود. شمع استوانه ای رنگی در انواع مختلف ساخته می شود که هر کدام جلوه و کاربرد خاص خودش را دارد. این شمع به دلیل استفاده تزئیناتی آن بسیار پر فروش و پر کاربرد بوده است. از این نوع شمع هم می توان استفاده معمولی داشت و هم در تزئینات استفاده کرد. یکی از موضوعات جالب کاربرد این شمع، استفاده آن بر روی میز شام می باشد که فضا را با احساس تر می کند. این شمع ضخامت های مختلفی دارد. شمع های استوانه ای رنگی به طور معمول در ابعاد و ارتفاع ۸ سانتی متری تولید می شوند.

 

 شمع های رنگی در دکوراسیون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شمع های استوانه ای و رنگی

 اما ابعاد و ارتفاع بزرگ تر نیز موجود است. شمع های استوانه ای با ارتفاع بیشتر، بیشترین کاربرد را به دلیل دیر سوزی دارند. این شمع ها در شکل های مربع، گرد و هندسی تولید می شوند اما شکل گرد آن ها رایج ترین نوع آن است. بیشترین کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون همانطور که گفته شد در تزئینات دکور است و شما بایست دقت کنید که این شمع با دکور مورد نظر شما هارمونی داشته باشد. علاوه بر آن نیز می توانید با تهیه لوازم مورد نیاز به ساخت شمع اقدام کنید. از دیگر کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون ساخت نمای تزئینی با فانوس است. فانوس ها با حالت جادویی خود می توانند ترکیبی زیبایی با فضا ایجاد کند. فانوس محفظه ایمنی برای شمع استوانه ای است و به هدایت نور به سمت گرما کمک می کند. فانوس هایی با شکل و ارتفاع مختلف می توانند برای ساخت این ترکیب مناسب باشند.

 

 

نمونه ای دیگر از کاربرد شمع استوانه ای رنگی در دکوراسیون، ساخت یک شومینه کوچک است. شما می توانید با یک میز بزرگ با استفاده از شمع استوانه ای رنگی، یک شومینه کوچک مخصوص خود را بسازید. با استفاده از شمع های استوانه ای رنگی، ترکیب های بسیار جالب و زیبایی می توانید بسازید که علاوه بر هزینه بسیار کم زیبایی محیط کار و یا منزلتان را دو چندان خواهد کرد. در واقع شمع های استوانه ای رنگی از ارزان ترین لوازم تزئینی است که محبوبیت های زیادی کسب کرده است.

 

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد