انواع شمع مکعبی و طراحی دکوراسیون

access یکشنبه 8 آبان 1401 - 08:51
انواع شمع مکعبی و طراحی دکوراسیون
شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که می‌گویند شمع موجب از بین‌رفتن انرژی‌های منفی، ناراحتی و استرس می‌شود. در واقع اینطور استنباط می‌شود که شمع‌ها قابلیت پاک‌سازی محیط پیرامون و الهام‌بخشی به ما را دارند.

یکی از مهم‌ترین ملزوماتی که در فنگ‌شویی مورد استفاده قرار می‌دهند، شمع‌ها هستند.

طراحی مدرن شمع و جلوه‌بخشی به دکوراسیون منزل 

طراحی مدرن شمع و جلوه‌بخشی به دکوراسیون منزل

 

 

کاربرد شمع‌ها

شمع‌ها کاربردهای متنوعی دارند که باعث می‌شود فروش بالایی داشته باشند و در بین اقشار مختلف جامعه بسیار پرطرفدار باشند. بطور مثال، از شمع‌ها برای دیزاین لاکچری منزل و محل کار می‌توان استفاده کرد. علاوه بر آن، شمع‌ها به عنوان عنصری دکوراتیو و آرامش‌بخش در هنگام صرف شام نیز کاربرد دارند. بعضی از افراد نیز به روشن‌کردن شمع در اتاق‌خواب عادت دارند، چرا که شمع با نور ملایمی که از خود ساطع می‌کند، می‌تواند خوابی آرام و راحت‌تر را برای شما به ارمغان آورد. کاربردهای شمع بسیار زیاد و متنوع است. بنابراین ما در ادامه مطالب قصد داریم تا به بررسی انواع شمع مکعبی و کاربرد آن به ویژه در طراحی دکوراسیون منزل بپردازیم، لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

شمع‌های مکعبی سفید و رنگی 

شمع‌های مکعبی سفید و رنگی

 

 

شمع مکعبی سفید

امروزه، با رشد دانش و ارتقاء تکنولوژی، طراحی شمع‌ها متحول شده است. بطوری که با اشکال هندسی مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. بطور مثال، شمع مکعبی سفید، یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین مدل‌های شمع می‌باشد که شما می‌توانید این شمع را در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تهیه کنید. شمع مکعبی کوچک، در قالب مکعب مربع بوده و شمع مکعبی دو سایز متوسط و بزرگ، با ظاهری به شکل مکعب مستطیل طراحی می‌شوند. از چیدمان این شمع با ابعاد مختلف در کنار هم، شکوه و جلوه خاصی را ایجاد خواهید کرد.

 سه سایز از شمع مکعبی سفید

سه سایز از شمع مکعبی سفید

اگر شما فردی خوش سلیقه و هنرمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که شمع مکعبی سفید که ظاهری ساده و جذاب دارد را تهیه کنید. بعد با ایده‌های خلاقانه خود، این شمع سفید را با هر وسیله‌ای که دوست دارید مانند مروارید، سنگ، صدف، گل یا میوه خشک‌شده، چوب‌دارچین و... تزئین کنید. با این کار، شمع مورد نظر را با سلیقه و خلاقیت خود سفارشی‌سازی کرده‌اید. حتی می‌توانید از عکس فرزند دلبندتان برای تزئین این شمع استفاده کنید و آن را به یادگار نگه دارید. روشن کردن شمعی که خودتان آن را طراحی کرده اید، لذت مضاعفی خواهد داشت. پس حتما این کار را امتحان کنید!

تهیه شمع مکعبی سفید برای طراحی دلخواه بر روی آن

تهیه شمع مکعبی سفید برای طراحی دلخواه بر روی آن

 

شمع مکعبی رنگی

شما می‌توانید از شمع مکعبی رنگی، که طیف رنگ آن متنوع و چشم‌نواز است برای دریافت آرامش قبل از خواب استفاده کنید. شما می‌توانید 15 دقیقه قبل از اینکه به رختخواب بروید، این شمع رنگی و جذاب را روشن کنید تا با تماشای سوختن آن، آرام آرام به خوابی عمیق و رویایی فرو بروید. بعضی از طراحان خوش‌ذوق شمع مکعبی رنگی را داخل شیشه های کوچک و جذاب قرار می‌دهند تا جلوه و رخ این شمع را افزایش دهند.

قرار‌دادن شمع‌های مکعبی رنگی در ظروف شیشه‌ای کوچک

قرار‌دادن شمع‌های مکعبی رنگی در ظروف شیشه‌ای کوچک

 

این شمع به صورت تک رنگ با رنگ‌های مختلف قرمز، زرد، آبی، سبز، طلایی و... عرضه می‌شود. اما بعضی از مدل‌های شمع مکعبی رنگی هستند که از ترکیب چند رنگ در کنار هم ساخته شده‌اند و با ظاهر رنگین‌کمانی که دارند، چشم‌ها را مجذوب خودشان می‌کنند. این شمع رنگی می‌تواند نمای خاصی به آینه سرویس بهداشتی یا حمام منزل‌تان ببخشد. البته از این شمع برای ایجاد فضایی خاص و شگفت‌انگیز در جشن‌تولد یا سالگرد ازدواج نیز می‌توانید استفاده کنید. بنابراین انتخاب اینکه این شمع مکعبی تک رنگ یا چند رنگ باشد، به سلیقه شما بستگی دارد.

شمع‌های مکعبی با رنگ و نقش جذاب

شمع‌های مکعبی با رنگ و نقش جذاب

 

شمع مکعبی فانتزی

در رابطه با شمع مکعبی فانتزی باید بگوییم که شما با دنیایی گسترده از شمع با مدل‌ها و طرح و رنگ‌های متنوع و جذاب رو به رو هستید. بعضی از شمع‌های فانتزی در داخل ظروف درب‌دار فلزی یا شیشه‌ای طراحی شده و به فروش می‌رسند. اغلب این شمع‌ها از رایحه‌ای خوشبو برخوردارند که در هنگام سوختن شمع به مشام شما می‌رسد. یکی دیگر از مدل‌های شمع مکعبی فانتزی، ترکیب طرح و نقش‌های متنوع با طیف رنگی جذاب در کنار یکدیگر است که بعضا از گل‌خشک در اطراف شمع یا قرار‌دادن مجسمه‌ای کوچک در داخل شمع ایجاد می‌شود.

شمع مکعبی فانتزی در ابعاد مختلف

شمع مکعبی فانتزی در ابعاد مختلف

 

زمانی که این شمع بسوزد، مجسمه آرام‌آرام از داخل شمع نمایان می‌شود و شما شگفت‌زده خواهید شد. شمع‌های مکعبی فانتزی را می‌توان به شکل مکعب روبیک یا مکعبی با گوی‌های کوچک نیز طراحی کرد. بطور کلی برای انتخاب شمع مکعبی فانتزی مورد علاقه خود، گزینه‌های زیادی را در اختیار دارید. از شمع‌های فانتزی در طراحی دکوراسیون میز ناهارخوری، میز تلویزیون، کنسول و... نیز می‌توانید استفاده کنید. این شمع‌ها اغلب بدون دود هستند و عمر مفید بالایی دارند در نتیجه به این راحتی‌ها تمام نمی‌شوند.

شمع مکعبی فانتزی با گوی‌های کوچک

شمع مکعبی فانتزی با گوی‌های کوچک

 

شمع مکعبی اکلیلی

در ساختار شمع مکعبی اکلیلی، برای ایجاد درخشندگی چشم‌نواز و تلالو نور، از مقدار زیادی اکلیل استفاده می‌کنند. این شمع قدرت مجذوب‌ساختن چشم‌ها به طراحی دکوراسیون منزل را دارد و در هنگام سوختن، جلوه‌ای خاص و تماشایی را به نمایش می‌گذارد. در نتیجه موجب افزایش آرامش و کاهش اضطراب شما و عزیزانتان می‌شود. از این شمع درخشان می‌توانید به عنوان یک عنصر دکوراتیو برای دیزاین میز‌ توالت یا کنسول استفاده کنید. ترکیب این شمع با چند قاب‌عکس می‌تواند نمایی نوستالژی را ایجاد کند.

شمع مکعبی اکلیلی فوق‌العاده زیبا

شمع مکعبی اکلیلی فوق‌العاده زیبا

 

شمع مکعبی ترانسفر

اگر شما فردی احساساتی و رمانتیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از شمع مکعبی ترانسفر استفاده کنید. این محصول، از چسباندن برچسب ترانسفر بر روی شمع طراحی می‌شود. بطور مثال طرح‌های بته‌جقه‌ای یا نوشته‌های عاشقانه و طرح قلب از جمله مدل‌های این شمع می‌باشند. شاید هدیه‌دادن این شمع به همسرتان ایده جذابی باشد!

 شمع ترانسفر با نوشته‌های عاشقانه

شمع ترانسفر با نوشته‌های عاشقانه

قیمت و خرید محصول

امیدواریم از آشنایی با شمع مکعبی و انواع آن لذت برده باشید و با استفاده از مدل‌های متنوع این شمع، دکوراسیونی جذاب و لوکس را در منزل و محل کارتان طراحی نمایید. همواره به خاطر داشته باشید که شمع‌ها می‌توانند در ایجاد و افزایش آرامش شما و عزیزانتان موثر باشند و اضطراب ناشی از فعالیت زیاد در زندگی شهری را کاهش دهند. مطالعه کتاب با نور شمع در رختخواب نیز لذت خاص خودش را دارد. در نهایت، امیدواریم زندگی‌تان گرم و نورانی باشد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید محصول می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با ما در تماس باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد