انواع شمع مکعبی

access شنبه 23 بهمن 1400 - 13:22
انواع شمع مکعبی
شمع مکعبی در اندازه های مختلف با ظاهر های متفاوت تولید می شوند و در بازار موجود هستند. بیشترین کاربرد آن استفاده در تزیینات می باشد.

مقدمه

در ایران باستان شمع را سپندار می نامیدند. از شمع یا سپندار به عنوان وسیله ای برای حمل نور، تامین نور و ایجاد گرما استفاده می شده است. از دیرباز از شمع در مصارف گوناگون به وفور استفاده می شده است. شمع ها در انواع و اشکال مختلف برای مصارف گوناگون ساخته می شوند. از شمع ها علاوه بر ایجاد روشنایی برای تزئینات و مناسبت ها هم استفاده می گردد. یکی از پرکاربرد ترین نوع شمع، شمع مکعبی می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف در دسترس هستند. این تنوع باعث می شود که در تزئین و ایجاد فضای دلنشین و رمانتیک انتخاب های زیادی را پیش رو داشته باشید.

شمع مکعبی باروش

کیفیت ساخت شمع از موارد مهم در انتخاب یک شمع محسوب می شود.

 

شمع های مکعبی از پرفروش ترین شمع های بازار هستند. شمع مکعبی با ویژگی هایی که نسبت به شمع های دیگر دارد، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. کیفیت ساخت شمع از موارد مهم در انتخاب یک شمع محسوب می شود. هرچند که خریداران صرفا به ظاهر شمع توجه می کنند، و شاید هیچ وقت آن را روشن نکنند. یکی از دلایل محبوبیت شمع ها در تمام دنیا، زیبایی حاصل از روشنایی شمع است. برای به وجود آوردن این زیبایی کیفیت ساخت شمع بسیار مهم است.

ویژگی های شمع مکعبی

شاید جالب باشد که بدانید یک شمع مکعبی می تواند انرژی برابر با 32 وات تولید کند. شمع های مکعبی به خاطر شکل ظاهری به این نام معروف هستند. شکل ظاهری این گونه از شمع ها باعث می شود که دیگر نیازی به جا شمعی نداشته باشد. فرم مینیمالی این نوع شمع باعث می شود که با هر نوع و طرح دکوراسیونی سازگار باشد. چه در تزئینات منزل و چه در تزئینات مناسبت ها می تواند ظاهری خیره کننده به مجالس ببخشد.

شمع های مکعبی به مرور که فتیله می سوزد و شعله به سمت پایین حرکت می کند، پارافین وسط شمع را ذوب می کند. پارافین اطراف شمع ذوب نمی شود بلکه مانند یک حفاظ شیشه ای اطراف شعله را می گیرد. این حالت زیبا حس مرموز فانوس مانندی در شما ایجاد می کند. شمع های مکعبی از پارافین دیر سوز ساخته می شوند که باعث می شود دوام بیشتری داشته باشند. همچنین این گونه از شمع ها فاقد اشک، دود و بوی نامطبوع هستند. در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. شمع های مکعبی در رنگها مختلف و طرح های زیبا بر روی بدنه آن تولید می شوند.

 

آشنایی با شمع مکعبی

در تمام فرهنگ ها شمع را به عنوان منبع نور و گرما می شناسند. در گذشته به دلیل نبود برق از شمع به عنوان منبع اصلی نور استفاده می شده است. شمع های مکعبی در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند. بیشترین کاربرد شمع های مکعبی استفاده در تزیینات می باشد. شمع مکعبی با نور ملایم خود آرامش زیادی را به محیط اطراف می بخشد. همین خصوصیت، شمع را به عنوان سمبل و نمادی از آتش و نور در هر مکانی ایجاد فضایی لطیف می کند. طراحی های زیبا و رنگ های چشم نواز هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

در تمام فرهنگ ها شمع را به عنوان منبع نور و گرما می شناسند.

با استفاده از شمع های مکعبی می توانید یک فضای دلنشین و پر انرژی ایجاد کنید. شمع های مکعبی دارای پارافین ضد حساسیت و بدون بو هستند و ایجاد دود نمی کنند به همین دلیل برای استفاده در تزئینات مراسم های گوناگون مناسب هستند. شمع های مکعبی در مدل های معطر با ایجاد فضایی آرامش بخش می توانند شب نشینی خاطره انگیزی را به ارمغان بیاورند. از شمع های مکعبی می توان در اتاق خواب هم استفاده کرد و فضای عاشقانه تری را ایجاد نمود. پارافین وسط شمع های مکعبی در قسمت وسط فقط آب می شوند و اطراف آن باقی می ماند. همین امر باعث شده است که شمع فاقد اشک باشد و به دلیل فرم مکعبی از استقامت خوبی برخوردار است. با دارا بودن تمام این محاسن دیگر نیازی به استفاده از جا شمعی ندارد و می توانید در هر قسمت خانه از آن استفاده کنید.

 

ویژگی های ظاهری

به دلیل نوع تولید مناسب، شمع های مکعبی پس از سوختن و اتمام باعث آلودگی و کثیفی محیط نمی شوند. در هنگام برنامه ریزی برای مهمانی ها و مراسم هایتان می توانید از شمع مکعبی، که هم از نظر ظاهر و هم از نظر ایجاد فضایی مطبوع تاثیرگذار هستند استفاده کنید. شمع های مکعبی در اندازه های مختلف و طرح و رنگ های زیبایی تولید می شوند. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در اینگونه شمع ها، باعث شده است که از عمر بالایی برخوردار باشند. پارامتر های مختلفی در تعیین قیمت شمع مکعبی تاثیر گذار است. از مهمترین آنها می توان به اندازه و طرح های ظاهری آن اشاره کرد.

مواد به کار رفته در شمع، معطر بودن آن و... از گزینه های هستند که باعث تفاوت هایی در قیمت شمع های مکعبی می گردند. بسیاری از افراد بر اساس نیاز خود و نوع تزئیناتی که در ذهن دارند، اقدام به انتخاب و خرید شمع های مکعبی به صورت حضوری یا غیر حضوری می کنند. شمع های مکعبی به طور کلی از قیمت مناسبی برخوردار هستند، با کمی هزینه میتوانید تغییرات زیادی در تزئینات محل زندگی خود به وجود آورید، و آن را خیره کننده کنید. رنگ های استفاده شده در شمع ها به طور نامحسوسی زمان سوخت را کاهش می دهند.

شمع مکعبی باروش

بسیاری از افراد بر اساس نیاز خود و نوع تزئیناتی که در ذهن دارند، اقدام به انتخاب و خرید شمع های مکعبی می کنند.

جمع بندی

شمع های مکعبی به دلیل فراوانی و شکل های تقریبا یکسان، از طیف زیادی از جا شمعی ها بهره می برند. شمع مکعبی دارای مدت سوخت بیشتری نسبت به شمع های دیگر هستند. شمع های مکعبی در اشکال و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. همچنین دارای مدل های معطر با رایحه های فراوان، متناسب با سلایق مختلف هستند. برای کسانی که دارای حساسیت به بو هستند، می توانید از نمونه های بدون بو استفاده کنید. شمع مکعبی هیچگونه بوی نامطبوع و دودی تولید نمی کند. پارافین استفاده شده در شمع برای افرادی که دارای حساسیت هستند کاملا مناسب است. پارافین استفاده شده در شمع مکعبی بدون بو و دود می باشد. این مسئله باعث می شود کسانی که آلرژی و حساسیت دارند دچار مشکل نشوند.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد