شمع‌های خاص و طراحی دکوراسیون لاکچری

access یکشنبه 29 آبان 1401 - 00:38
شمع‌های خاص و طراحی دکوراسیون لاکچری
شمع‌های خاص و طراحی دکوراسیون لاکچری
امروزه تنها مبله‌کردن منزل و محل کار اهمیت ندارد. بلکه لازم است طراحی دکوراسیون داخلی، به منظور افزایش جذابیت فضاهای مختلف انجام شود. همانطور که می‌دانید عوامل مختلفی در دیزاین شیک و لاکچری یک فضا تاثیرگذار هستند.

یکی از مهم‌ترین و پرطرفدار‌ترین اکسسوری‌های جذاب و لوکس که امروزه نقش بسزایی در طراحی دکوراسیون منزل و محل کار ایفا می‌کند، شمع است!

شمع‌های خاص به شکل انواع خوراکی

شمع‌های خاص به شکل انواع خوراکی

 

شمع علاوه بر ایجاد روشنایی، با انوار طلایی و درخشانی که دارد موجب افزایش گرما و صمیمیت در فضای پیرامون شما می‌شود. علاوه بر آن، بعضی از شمع‌های خاص هستند که در افزایش انرژی مثبت و دفع انرژی‌های منفی، اضطراب و ناراحتی‌ها تاثیرگذار هستند. بنابراین، توصیه می‌شود که به جهت رفع استرس و ایجاد حس و حال خوب در مدیتیشن، یوگا و... از شمع‌های خاص استفاده کنید. اگر به شناخت مدل‌های متنوع شمع و کاربرد آنها علاقمند هستید، از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

شمع گلوله کاموا فوق‌العاده جالب

شمع گلوله کاموا فوق‌العاده جالب

 

 

 

 

 

 

دیزاین منزل با شمع‌های خاص

شما می‌توانید با تهیه انواع شمع‌های خاص، دیزاینی لاکچری و رمانتیک را در فضاهای مختلف منزل یا محل کار خود طراحی نمایید. بطور مثال، می‌توانید از شمع‌های قلمی بلند برای افزایش جلوه میز غذاخوری با استفاده از شمعدان‌های چندشاخه آنتیک بهره ببرید. علاوه بر آن، شما می‌توانید از انواع شمع‌ها با مدل استوانه، مستطیل و مکعب با ابعاد و طراحی متنوع برای دیزاین میز‌کنسول، میز جلو‌مبلی، میز ‌تلویزیون و... استفاده نمایید. شاید انتخاب شمع استوانه‌ای با طرح گل‌های خشک‌ شده به افزایش جذابیت سالن‌پذیرایی و اتاق‌نشیمن منزل‌تان کمک شایانی کند.

شمع‌های خاص با طراحی گل خشک

شمع‌های خاص با طراحی گل خشک

 

 

 

 

شما می‌توانید از انواع شمع‌های مدل کاکتوس، ساکولنت و... برای دیزاین آینه‌ کنسول روشویی بهره ببرید. حتی می‌توانید از شمع عطری با رایحه‌ای تند مانند پرتقال، لیمو‌ترش و نعناع برای خوشبو‌کردن سرویس‌بهداشتی یا حمام استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از رایحه شیرین و ملایم شمع عطری، اتاق‌خواب خود را خوشبو‌ نمایید. چیدمان شمع‌های خاص با مدل بتنی که فوق‌العاده لوکس و لاکچری هستند، می‌تواند جلوه خاصی به میز توالت یا میز آرایش شما ببخشد. حتما از شمع‌های خاص بتنی، به همراه قاب‌عکس یادگاری و گل در دیزاین میزهای مختلف استفاده نمایید.

شمع‌های بتنی لوکس و خاص

شمع‌های بتنی لوکس و خاص

 

 

 

 

اما اگر به ساخت شمع‌های خاص علاقمند هستید، می‌توانید از پوست خشکبارهایی مانند گردو، پسته و... نوعی جا شمعی زیبا و یونیک را طراحی کنید و از شمع وارمر یا استوانه‌ای کوچک برای دیزاین آن بهره ببرید.

شمع‌های خاص با پوست پسته

شمع‌های خاص با پوست پسته

 

 

 

 

 

 

 

 

حتی می‌توانید از شمع‌های خاص نقاشی‌شده به منظور دیزاین اتاق‌خواب فرزند هنردوست و جوان خود استفاده و او را خوشحال کنید.

  شمع خاص نقاشی شده

 شمع خاص نقاشی شده

 

 

البته انتخاب شمع‌های خاص با طراحی تندیس و سردیس انسان نیز موجب افزایش جلوه دکوراسیون منزل به ویژه کتابخانه و میز‌کنسول می‌شود.

دیزاین طبقات کتابخانه و کنسول با شمع خاص سردیس انسان

دیزاین طبقات کتابخانه و کنسول با شمع خاص سردیس انسان

 

 

 

آشپزخانه‌ای مدرن و فاخر با چیدمان شمع

شما می‌توانید از مدل‌های متنوع شمع‌های خاص به منظور دیزاین آشپزخانه استفاده کنید. یکی از این شمع‌های جذاب، شمع تخم‌مرغی است. این شمع می‌تواند در چیدمان میز صبحانه موجب زیبایی و افزایش جلوه میز شود. البته نباید ظاهر ساده و سفید شمع تخم‌مرغی شما را دلزده کند. چرا که با روشن‌کردن این شمع و ذوب‌شدن آن، با سفیده و زرده مذاب تخم‌مرغ مواجه می‌شوید که بسیار جذاب، طبیعی و مشابه با تخم‌مرغ واقعی است!

شمع‌های خاص تخم‌مرغی

شمع‌های خاص تخم‌مرغی

 

 

 

 

 

 

 

علاوه بر آن، شما می‌توانید از شمع بستنی یا پنیر، انگور، نوشیدنی و... به منظور افزایش جلوه و شکوه میز غذاخوری در محیط آشپزخانه استفاده کنید.

شمع خاص برای دیزاین آشپزخانه

شمع خاص برای دیزاین آشپزخانه

برای طراحی دکوراسیون جا کفشی، کتابخانه و... نیز می‌توانید از شمع‌های خاص ژله‌ای به منظور طراحی دکوراسیون اپن آشپزخانه و حتی شومینه استفاده نمایید. شاید قرار‌دادن عکس عزیزانتان در داخل این شمع شفاف ایده جذابی به نظر برسد. چرا که قطعا آنها از مشاهده عکس خود در داخل این شمع لوکس و تماشایی لذت می‌برند و تا سال‌های طولانی آن را به عنوان یک یادگاری دکوراتیو نگه می‌دارند.

شمع ژله‌ای خاص، لوکس و زیبا

شمع ژله‌ای خاص، لوکس و زیبا

 

در ساختار این شمع، حباب‌های ریز و فوق‌العاده جذابی وجود دارد که زیبایی تزیینات داخل شمع را دو چندان می‌کند. بنابراین می‌توانید از این شمع منحصر بفرد و جلوه و شکوه آن، در چیدمان دکوراسیون منزل خود لذت ببرید. حتما سعی کنید از  شمع ژله‌ای یا سایر شمع‌های خاص به منظور دیزاین قلب خانه که همان آشپزخانه است بهره ببرید.

 

 

طراحی اتاق‌خوابی مدرن با شمع‌های خاص

همانطور که اشاره کردیم، از شمع‌های خاص در طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف منزل و محل کار می‌توان استفاده کرد. اتاق‌خواب‌، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب به سبک مدرن و جذاب از شمع اعضای بدن انسان استفاده کنید. قطعا چیدمان این شمع در کتابخانه یا روی میز کار، جلوه‌ای خاص و جذاب به اتاق‌خواب شما می‌بخشد و چشم‌ها را به خود خیره می‌کند!

شمعی خاص به فرم عضوی از بدن انسان

شمعی خاص به فرم عضوی از بدن انسان

 

 

 

 

 

البته شما می‌توانید از شمع‌های صدفی به منظور دیزاین آینه و کنسول اتاق خود استفاده نمایید و با روشن‌کردن این شمع‌های خاص و زیبا، جلوه‌ای نورانی و رمانتیک را در اتاق‌خواب خود به نمایش بگذارید.

شمع صدفی فوق‌العاده خاص و جذاب

شمع صدفی فوق‌العاده خاص و جذاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شمع‌های خاص به عنوان هدیه ای جذاب

اگر شما مسئول تدارک یک جشن تولد هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌های متنوع شمع‌های خاص به منظور طراحی دکوراسیون این جشن باشکوه بهره ببرید. بطور مثال، می‌توانید از شمع گل بازشونده برای دیزاین کیک تولد استفاده کنید. زیرا این شمع، زمانی که روشن شود گلبرگ‌های آن به آرامی باز شده و جلوه‌ای خاص و تماشایی را به نمایش می‌گذارند. جالب است بدانید که این شمع اغلب به صورت موزیکال طراحی و تولید می‌شود. شاید تهیه این شمع بتواند جشن تولد یا سالگرد‌ ازدواج شما را به یادماندنی و خاطره‌انگیز کند!

شمع خاص موزیکال با گلبرگ‌های بازشونده و چرخان

شمع خاص موزیکال با گلبرگ‌های بازشونده و چرخان

 

 

 

 

 

قیمت و خرید محصولات

شما خریداران محترم می‌توانید از مدل‌های متنوع شمع‌های خاص در سایت ما بازدید کنید و شمع مورد علاقه خود را به همراه سایر اکسسوری‌های مورد نیاز خریداری فرمایید. شاید هدیه شمعی خاص مانند شمع حیوانات که با ذوب‌شدن آن، اسکلت حیوان به آرامی نمایان می‌شود، برای دوستان و عزیزانتان جذاب و هیجان‌انگیز به نظر برسد! لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و خرید محصول از طریق راه‌های ارتباطی مختلف تماس حاصل فرمایید.  

 شمع خاص با طرح گربه

شمع خاص با طرح گربه

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد