معرفی جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون

access سه شنبه 11 مرداد 1401 - 03:25
معرفی جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون
شمع ها می توانند به طرز جالبی حس آرامش و سکون را به انسان منتقل کنند. جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون می توانند نمای آن را دگرگون کنند.

جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون  

استفاده از مدل های مختلف شمع، فانتزی و زیبا، تزئینی و کاربردی در شرایط خاص کاری بسیار خلاقانه و هوشمند است. کاربرد انواع مختلف این شمع ها در کنار تخت خواب و شومینه نیز می باشد. جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون برای یک تغییر و تحول کوچک برای دکوراسیون کافی است. مطالعه کتاب و خواب در کنار یک شمع می تواند بسیار لذت بخش و آرامبخش باشد. بیش از ۴۰ نوع از جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون وجود دارد که نمونه های مشابه آن کمتر دیده می شود. مدل شمع های متنوع و خلاقانه و همچنین فانتزی که برای دکوراسیون بسیار مناسب هستند.

 

 

چیدمان شیک ترین دکوراسیون

این شمع ها جلوه بسیار زیبایی دارند که حتی به عنوان هدیه به دیگران نیز می تواند مناسب باشد. شمع به عنوان نشانه ای از خرد نیز می تواند برای هدیه دادن معنی دار و شایسته باشد. برخی از مدل های شمع نیز جنبه سرگرمی و زیبایی دارند و دارای این مفهوم نیستند. یکی از مدل های شمع فانتزی به شکل حیوان طراحی می شود که پس از روشن کردن و آب شدن شمع، شکل حیوان نمایان می شود. این مدل ها و مدل های دیگر شمع که متنوع هستند، افراد را به خرید و استفاده از آن ترغیب می کنند. جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون، بیشتر به شکل فانتزی بوده و جنبه ظاهری دارند که افراد به همین نکته بیشتر توجه می کنند. اما بهتر است که در هنگام انتخاب شمع، مواردی را انتخاب کنیم که علاوه بر زیبایی، کاربرد مفیدی نیز داشته باشد.

 

 شمع جدید باروش

 

جدید ترین شمع ها

 

 

 

معرفی جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون

 شمع هایی که برای دکور خریداری می شوند، در نهایت شرایط استفاده آن ها فراهم می شود. مدل های مختلفی از شمع تولید می شوند که می توانند تا ۴۰ ساعت به طور مداوم روشن بمانند. این مدل شمع ها، جلوه بسیار زیبایی داشته و شکل های مختلفی از یک رنگ را نمایش می دهند. این گونه از جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون برای تزئین دکور های مدرن بسیار جوابگو هستند. شاید تصور کنید که مدل شمع های فانتزی صرفا جنبه زیبایی دارند و برای دکور مناسب هستند. اما در واقع شمع های تزئینی تولید می شوند که در قالب های فانتزی طراحی شده اند و می توانند تا ۱۲۰ ساعت به طور مداوم روشن بمانند. این نوع از شمع ها حین روشن کردن رایحه های مطلوبی مانند؛ میوه نارگیل و انبه را از خود پخش می کنند. شکل دیگری از شمع های خوشبو کننده موجود است که از جدیدترین مدل های شمع در دکوراسیون نیز محسوب می شود.

 

 

مدل های دیگر این شمع در رایحه های پرتقال، وانیلی و اسطوخودوس است که علاوه بر زیبایی و روشنایی، فضا را معطر می کند. شمع به دلیل خاصیت تزئینی که دارد افراد زیادی را به همین دلیل به خود جذب می کند و بیشتر افراد شمع را به دلیل خاصیت رمانتیک بودن آن می پسندند. و یا حتی می توان از شمع های تزئینی برای طراحی اتاق به سبک رمانتیک استفاده ویژه ای کرد. جدیدترین مدل های شمع در دکوراسیون، می توانند شمع هایی با موضوع گل و گیاه باشند. این شمع ها در بازار عرضه می شوند و خاصیت تزئینی و فانتزی و همچنین سرگرمی دارند. مثلا به جای استفاده از گیاه کاکتوس در خانه می توانید از شمع های مدل کاکتوس استفاده کنید که برای تزئین بسیار مناسب هستند. شمع های جدید و زیبا برای دکوراسیون تنوع بسیار دارند و اکثر آنها بسیار خلاقانه و فانتزی برای دکور هستند.

 

 

 شمع سبک و جدید

 

شمع های شیک و جدید

 

 

 

 

 

دکوراسیون مدرن با استفاده از ابزار تزئینی

مثلا شمع هایی با ظاهر حیوانات ساخته و طراحی می شوند که با روشن شدن آنها جلوه ای بسیار زیبا با رنگ های پاستلی دارند. اما پس از روشن کردن و آب شدن شمع اسکلت حیوان نمایان می شود. نمونه دیگر این شمع های فانتزی به شکل تخم دایناسور است و پس از آب شدن شمع، بچه دایناسور داخل آن نمایان می شود. این خلاقیت ها در شمع های فانتزی، هیچ محدودیتی ندارد. شمع هایی با شکل موم زنبور عسل طراحی می شود که به دلیل انعطاف پذیری جنس شمع، بدنه آنها به شکل مارپیچ جمع می شود که میزان سوخت برای سوختن شمع افزایش می یابد. این شمع ها به طور خودکار به سمت بالا کشیده می شوند و به دخالت انسان نیازی ندارد. برای این شمع ها سیستم خودکار تعبیه می شود تا به طور خودکار خاموش شود. شمع های جدید برای دکوراسیون که امروزه ساخته می شوند، بدون مواد شیمیایی و مضر هستند.

 

 

 شمع های فانتزی که جلوه بسیار زیبایی دارند صرفا فقط جنبه تزئینی ندارند، بلکه این شمع ها دستساز بوده و از عطر های طبیعی ساخته می شود. با روشن کردن این شمع ها رایحه های خوشبو وارد فضا شده و باعث آرامش روحی می شود. این شمع های معطر و زیبا برای زمان هایی که احتیاج به آرامش دارید و یا بعد از یک روز کاری سخت می تواند هوای خانه را تعویض کند و حس خوبی را انتقال دهد. انواع مختلف شمع ها از نظر ظاهر و اسانس به کار رفته فرق دارند. ظاهر شمع های فانتزی مانند شمع قلمی، مایع، شناور، ستونی می باشد و جنس این شمع ها موم عسل، موم سویا، پارافین، موم پالم و ژل است. شمع هایی که جنس آنها ترکیبی است و از پارافین و موم سویا ترکیب می شود علاوه بر اینکه جنس بهتری دارند، دیر سوز بوده و رایحه بهتری نیز دارند.

 

                                          انواغ شمع دکوراسیون                                                  
انواع شمع در دکوراسیون

 

 

 

 

 

 

 

کاربرد شمع در دکوراسیون

 جدید ترین مدل های شمع در دکوراسیون باید در محل مناسب و متناسب با فضا جایگذاری شوند. مثلا برای تزئین میز با شمع، بهتر است که از شمع ساده و کوتاه استفاده شود. چون شمع های بزرگ و با ارتفاع باعث شلوغی میز شده و در نهایت جلوه خوبی نخواهد داشت. روش دیگر این است که می توان شمع هایی با سه سایز مختلف را کنار هم قرار داد تا ظاهر و نمای زیباتری را ایجاد کند. در واقع قرار دادن سه شمع در سایز های مختلف کنار هم بر روی میز، دکوری بسیار ظریف و زیبا می سازد. در تزئین میز تلویزیون  شمع هایی با رنگ مکمل برای چیدمان بسیار مناسب و زیبا خواهد بود. شمع هایی در قالب کوچک تر مانند وارمر نیز می توانند مناسب برای چیدمان دکوراسیون باشند. اما با یک جا شمعی زیبا و قرار دادن شمع های کوچک و وارمر، زیبایی میز و دکور دو چندان خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد