خوشبو ترین عود های خارجی کدام اند؟

access دوشنبه 10 مرداد 1401 - 20:26
خوشبو ترین عود های خارجی کدام اند؟
برای تبدیل فضایی خالی از رنگ و بو به محیطی آرام، گرم و نشاط آور، لازم است تا خوشبو ترین عود های خارجی را انتخاب کنید. برای معطر کردن فضا استفاده از اسانس، خوشبو ترین عود های خارجی و شمع های معطر توصیه می شود.

خوشبو ترین عود های خارجی کدام اند؟

برخی از خوشبو ترین عود های خارجی چنان بخور و رایحه ای دارند که افراد را سرمست می کنند. رایحه خوشبو عود های خارجی می تواند باعث ایجاد تمرکز بصری افراد شود. خوشبو ترین عود های خارجی از بوی شمع و اسانس قوی است که احساس خوشایندی را برای افراد ایجاد می کند. بخور و رایحه ناشی از عود های خوشبو، احساس مقدس و تعالی را به گونه ای ایجاد می کند که از سایر عناصر معطر موجود در بازار احساس نمی شود. خوشبو ترین عود های خارجی مناسب برای مکان های زیارتی، عبادتگاه ها و فضای باز و محیط های دیگر است.

 

 

 

رایحه عالی که در فضا ایجاد می شود، به ایجاد آرامش بیشتر در فضا و حاضرین کمک می کند. بخور حاصل از عود های خوشبو خارجی، در درمان و مدیتیشن نیز کاربرد دارد. از خوشبو ترین عود های خارجی علاوه بر رایحه خوب آن، برای دفع حشرات نیز می توانید استفاده کنید. در بازار بسیاری از برند های متنوع عود با رایحه های مختلف موجود هستند و برای فروش عرضه می شوند. اگر می خواهید با خوشبو ترین عود های خارجی آشنا شوید ادامه این مطلب را مطالعه کنید. عود، از بوی انواع دانه ها، ادویه ها و گل ها به صورت دستی ترکیب شده و بر روی چوب ریخته می شود. چوب عود به آهستگی و با سرعت کم سوزانده می شود. استفاده از عود در زمان های قدیم در برگزاری مراسم های معنوی، مکان هایی مانند معابد و کلیسا و همچنین مساجد به منظور پاکسازی و معطر کردن فضا استفاده می شد.

 عود خوشبو کننده

 

عود های معطر و خوشبو

 

 

 

 

مزیت های سوزاندن عود

اما هدف سوزاندن عود تنها به مراسم ها و آیین های دینی و مذهبی ختم نمی شود. این امر ریشه در بسیاری از فرهنگ ها نظیر؛ بودیسم، باستان، چین و ژاپن، یونان و کلیسای های قرن چهارم انگلستان دارد. عطر متصاعد از چوب صندل از عود های محبوب و بسیار خوشبو است. این رایحه به ترکیب بوی خاک، بوی چوب و ادویه های ملایم شباهت دارد. رایحه عود چوب صندل قدرت تمرکز را افزایش می دهد و باعث یادگیری هرچه بیشتر افراد می شود. بسته بندی عود چوب صندل در بسته های ۲۰ عددی در بازار عرضه می شود. با سوزاندن یک عود چوب صندل از برند HEM  فضای مکان خود را خوشبو کنید و انرژی مثبت را به آن  باز گردانید. این بو به آرامی رایحه خود را به اتاق های دیگر به جریان می اندازد. این عود در چین به صورت دست ساز تهیه می شود.

 

 

 

 

عود چوب صندل علاوه بر رایحه بسیار عالی، ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد. چند نمونه از خوشبو ترین عود های خارجی؛ عود ناندیتا تهیه شده از چوب صندل زعفران، عود نخیل تهیه شده از چوب صندل وود، عود HEM  تهیه شده از چوب جنگل بارانی می باشد. عود خوشبو کننده مریم گلی از برند JBJ Sac  نوعی دیگر از انواع عود خوشبو است که در بسته بندی ۱۲۰ عددی برای فروش عرضه می شود. این عود ها نسبت به سایر عود های دست ساز ارزان تر هستند، اما رایحه آن به همراه بوی خاک به شدت قوی بوده و افراد را سرمست می کند. این عود به محض روشن شدن، رایحه خود را به سرعت در فضا پخش کرده و انرژی مثبت در محیط ایجاد می کند. این عود معطر قابلیت دفع انرژی منفی، ناراحتی، ضعف اعصاب را دارد.

 

عود خارجی

خوشبو ترین عود های خارجی

 

 

 

 

 

 

خوشبو ترین عود های خارجی کدام است؟

 

از عود های خوشبو JBJ sac  می توانید در خانه، محل کار، مکان های زیارتی، مکان های عمومی و یا مراسم های مختلف استفاده کنید. پک های بسته بنده شده عود BJB Sac  را با ۲۰ عدد عود خوشبو می توانید تهیه کنید. برند HEM  مجموعه ای از خوشبو ترین عود های برتر است.  این برند  مجموعه ای برترین عود های خوشبو را در بسته بندی های خاص و زیبا ارائه می دهد. بسته عود HEM  حاوی ۵ پک ۲۰ گرمی از عود می باشد. این پک های عود خوشبو به شکل خاص به منظور مراقبه و یوگا طراحی و تولید می شود. از این عود در مراکز مختلف نظیر محیط های اجرا مدیتیشن استفاده شده و کاربرد دارد. برند HEM  مجموعه ای از رایحه ها نظیر جنگل، درخت کاج، درخت سرو و عطر بارش باران بر روی خاک را در خود جمع آوری کرده است.

 

جاعودی 

                                                  
معطر سازی فضا توسط عود

 

 

 

 

 

 

 

کاربرد عود های خوشبو در مکان

 ترکیب این رایحه از مواد طبیعی معطر به دست می آید که می تواند به شما روح تازه ای ببخشد. عود های خوشبو برند HEM  تهیه شده از عود های طبیعی و دست ساز هستند که علاوه بر ایجاد فضایی جذاب، اعتماد به نفس، خوش بینی و نشاط را برای شما ایجاد می کند. بسته های عود HEM  را می توانید به علاقه مندان به عود به عنوان یک هدیه عالی تقبل کنید. به دلیل بسته بندی خاص این محصول، در ردیف گران ترین مجموعه عود ها قرار می گیرد. رایحه های اسطوخودوس، چوب صندل، یاسمن، گل رز و وانیل از عطر های خوشایندی است که در این بسته وجود دارد. در این بسته بندی ها علاوه بر عود، یک عدد جای عود نیز موجود است. بنابراین در هنگام خرید این برند عود نیاز ندارید که جای عود نیز تهیه کنید.

 

 

 عود و ایجاد آرامش در فضا

 

عود و ایجاد آرامش در فضا

 

 

 

 

 

 

 رایحه های متنوعی که این عود در حین سوختن ایجاد میکند شما را شگفت زده خواهد کرد. عود معطر چاکرا، نمونه دیگری از خوشبوترین عود های خارجی است. عود های معطر و خوشبو چاکرا در مدیتیشن، یوگا و ریکی کاربرد دارد و بسیار مناسب می باشد. عود چاکرا دارای خاصیت درمانی و آرامبخش و همچنین عودی دست ساز از مجموعه عود های معطر است که فضای شما را پاکسازی کرد و خوشبو می کند. عود چاکرا تهیه شده از چوب های بامبو طبیعی که خیلی تمیز سوخته می شوند و تعادل و تمرکز را در محیط ایجاد می کند. استفاده از این عود برای فعالیت هایی مانند یوگا بهترین انتخاب است. مجموعه عود های معطر چاکرا، رایحه ای بی نظیر دارند و علاوه بر معطر سازی فضا حس صلح و آرامش را در محیط ارتقا می دهند. رایحه این عود ترکیبی از یاسمن، برگاموت، چوب صندل، گل رز، کندر، مریم گلی، لوتوس و نعناع فلفلی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد