اهمیت شمع میز نامزدی

access یکشنبه 22 آبان 1401 - 19:28
اهمیت شمع میز نامزدی
اهمیت شمع میز نامزدی
افراد در طول زندگی خود مراحل مختلفی از رشد و تکامل را پشت سر می‌گذارند. ازدواج و تشکیل خانواده‌ای مستقل، از جمله مهم‌ترین و مقدس‌ترین اهداف در زندگی اقشار مختلف جامعه قلمداد می‌شود.

اما ازدواج و تشکیل خانواده، مراسم و مقدماتی دارد که لازم است به نحوی مطلوب و شایسته برگزار شود. جشن نامزدی یکی از مراسم‌هایی است که پیش از ازدواج برگزار می‌شود. در فرهنگ و آداب و رسوم اقصی نقاط ایران، مراسم نامزدی توسط خانواده عروس برگزار می‌شود.

 استفاده از شمع وارمر و قلمی در شمعدان‌های شیشه‌ای

استفاده از شمع وارمر و قلمی در شمعدان‌های شیشه‌ای

 

 بعضی از خانواده‌ها به برگزاری مراسمی صمیمانه و با حداقل جمعیت علاقمند هستند که عموما این گونه مراسم‌ها در منزل پدری عروس خانم برگزار می‌شود. اما بعضی از خانواده‌ها به برگزاری مراسمی باشکوه و عمومی‌تر علاقمند هستند بنابراین ترجیح می‌دهند که مراسم نامزدی را در سالنی مجلل برگزار کنند. در واقع مراسم نامزدی، شیرین‌ترین مرحله تشکیل خانواده است که در آن، زوج آینده و خانواده‌ها بیشتر با یکدیگر آشنا می‌شوند و در نهایت تصمیم خود را برای ازدواج و تشکیل زندگی مستقل قطعی می‌کنند. جشن نامزدی مانند سایر مراسم‌ها به طراحی دکوراسیون خاص و باشکوهی نیاز دارد.

استفاده از شمع‌های کوچک و بزرگ در استوانه‌های شیشه‌ای

استفاده از شمع‌های کوچک و بزرگ در استوانه‌های شیشه‌ای

 

 

 

 

 

شما می‌توانید از افراد متخصص برای دیزاین این جشن دعوت کنید تا با گل‌آرایی و استفاده از شمع میز نامزدی قابی خاطره‌انگیز و به یاد‌ماندنی را برای شما طراحی کنند. اما اگر به برگزاری مراسمی کم خرج و باشکوه تمایل دارید، می‌توانید خودتان دست بکار شوید و با صرف کم‌ترین هزینه، سفره یا میز نامزدی مجلل و باشکوهی را طراحی نمایید. شمع میز نامزدی در واقع یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراتیو در سفره یا میز نامزدی محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دیزاین این جشن مهم با استفاده از گل‌آرایی و شمع میز نامزدی علاقمند هستید، از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب ما را همراهی فرمایید.

 

طراحی دکوراسیون با گل و شمع میز نامزدی

طراحی دکوراسیون با گل و شمع میز نامزدی

 

 

 

 

 

 

 

دلیل استفاده از شمع میز نامزدی

پیش از آنکه در رابطه با شمع میز نامزدی به نکاتی اشاره کنیم، ابتدا بهتر است به بررسی اهمیت استفاده از شمع در موقعیت‌های مختلف بپردازیم. همانطور که می‌دانید اغلب ما ایرانی‌ها به ایجاد فضایی مملو از انرژی مثبت با حالت روحانی و معنوی علاقمند هستیم. شمع یکی از عناصر دکوراتیو و جذاب است که علاوه بر ایجاد روشنایی، به نوعی موجب احساس آرامش و انرژی مثبت در فضای پیرامون خود می‌شود. بعضی از شمع‌ها نیز قابلیت تصفیه هوا و پاکسازی جو را دارند. بنابراین، روشن‌کردن شمع در موقعیت‌های مختلف امری متداول است. در نتیجه شمع میز نامزدی در دیزاین دکوراسیون این مراسم خاطره‌انگیز بسیار دارای اهمیت است.

 دیزاین جذاب میز نامزدی با استفاده از شمع و گل

دیزاین جذاب میز نامزدی با استفاده از شمع و گل

 

 

 

 

با روشن‌کردن شمع میز نامزدی انوار طلایی شمع، در بلورهای شیشه‌ای چیدمان شده بر روی میز منعکس شده و چشم‌اندازی رویایی و خاص را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر آن، با روشن‌کردن شمع میز نامزدی حالتی عاشقانه و عارفانه در فضا ایجاد می‌شود. به همین دلیل اغلب افراد، روشن‌کردن شمع را در استجابت دعا موثر می‌دانند. بنابراین، بهتر است در لحظات باشکوه و خاطره‌انگیز ازدواج از شمع میز نامزدی به عنوان المانی فاخر و روشنایی‌بخش استفاده شود.

کاربرد شمع وارمر و قلمی در دیزاین میز نامزدی

کاربرد شمع وارمر و قلمی در دیزاین میز نامزدی

 

 

 

طراحی دکوراسیون با شمع میز نامزدی

همانطور که اشاره کردیم، شمع میز نامزدی یکی از مهم‌ترین تزئینات دکوراسیون این مراسم باشکوه شناخته می‌شود. برای دیزاین سفره یا میز نامزدی لازم است از عناصر دکوراتیو مختلفی بهره ببرید. در ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد چیدمان سفره نامزدی را دارید یا اینکه می‌خواهید از میز نامزدی استفاده کنید. اگر قصد دیزاین میز نامزدی را دارید، بهتر است یک میز با ابعاد مناسب برای قرار‌دادن در مقابل زوج جوان در نظر بگیرید. این میز می‌تواند ثابت یا چرخ‌دار باشد اما مهم این است که ارتفاع مناسبی داشته باشد. دقت کنید که دیزاین صندلی عروس و داماد نیز باید دارای جلوه‌ای لوکس و متمایز از صندلی مهمان باشد.

شمع استوانه‌ای و دیزاین میز نامزدی

شمع استوانه‌ای و دیزاین میز نامزدی

 

 

 

 

 

 برای پوشاندن سطح میز بهتر است از یک توری اکلیل‌دار یا پارچه‌های سرمه دوزی‌شده یا رانرهای شیک و جذاب استفاده کنید. علاوه بر گل و شمع میز نامزدی، لازم است از انواع میوه، شیرینی و هدایا، جای حلقه و... برای طراحی دکوراسیون میز نامزدی استفاده کنید. قرار‌دادن کاسه‌ای از آب که در آن سیب سرخی قرار دارد نیز جلوه و شکوه خاصی به میز نامزدی شما می‌بخشد. حتما قرآن را به عنوان برکت این مراسم بر روی میز نامزدی قرار دهید تا عروس خانم و آقا داماد با قرائت این کلام الهی و توکل بر خالق هستی، یک زندگی شاد و سرشار از موفقیت را آغاز کنند. اما همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، شمع میز نامزدی و گل‌آرایی، در دیزاین این مراسم از جایگاه خاصی برخوردار هستند و جلوه‌ای خاص و لوکس را به میز نامزدی می‌بخشند. در ادامه به چند شمع کاربردی به عنوان شمع میز نامزدی اشاره می‌کنیم.

 کاربرد شمع مکعبی و استوانه‌ای در طراحی میز نامزدی

کاربرد شمع مکعبی و استوانه‌ای در طراحی میز نامزدی

 

 

 

 

انواع شمع میز نامزدی

در رابطه با انتخاب شمع میز نامزدی، گزینه‌های زیادی پیش روی شما می‌باشد. بطور مثال شما می‌توانید از انواع شمع برای دیزاین لاکچری این مراسم استفاده کنید. اما شمع وارمر، قلمی، استوانه‌ای و مکعبی از جمله شمع‌هایی هستند که اغلب به عنوان شمع میز نامزدی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین شما می‌توانید با خلاقیت و سلیقه زیاد، دکوراسیون‌های متنوع و جذابی را با استفاده از گل‌آرایی و شمع میز نامزدی طراحی کنید. شما می‌توانید از تعداد زیادی شمع وارمر در بین لوازم چیدمان‌شده بر روی میز نامزدی استفاده کنید.

 دیزاین میز نامزدی با انواع شمع

 

 

 

 

 

 حتی می‌توانید فضای پیرامون عروس و داماد را با گلبرگ‌های رز سرخ و شمع‌های وارمر جذاب و چشم‌نواز کنید. علاوه بر آن، می‌توانید دو شمعدان لوکس و فاخر با شاخه‌های زیاد تهیه کنید و شمع‌های قلمی بلند با طیف‌رنگی متنوع و جذاب را در آنها قرار دهید. بهتر است رنگ شمع میز نامزدی با رنگ گل‌های دیزاین‌شده تناسب داشته باشد تا نوعی هارمونی و نظم را به حاضرین القا کند. بنابراین شما می‌توانید با کمی ابتکار و سلیقه، دکوراسیونی لوکس و لاکچری را با استفاده از شمع میز نامزدی و گل‌های طبیعی خوش‌رنگ و عطرآگین طراحی کنید. عشقتان پایدار باد!  

گلبرگ‌های سرخ و شمع میز نامزدی

گلبرگ‌های سرخ و شمع میز نامزدی

 

قیمت و خرید محصول

شما عزیزان می‌توانید از انواع شمع میز نامزدی در سایت ما بازدید کنید و این مراسم با شکوه را با استفاده از انواع شمع میز نامزدی دیزاین کنید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید محصول، تماس حاصل فرمایید.

 

شمع وارمر و قلمی در دیزاین میز نامزدی

شمع وارمر و قلمی در دیزاین میز نامزدی

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد