نحوه ی چیدمان خانه ای رمانتیک با شمع

دوشنبه 13 تیر 1401 - 07:17
نحوه ی چیدمان خانه ای رمانتیک با شمع
بررسی ایده هایی جدید و زیبا برای داشتن خانه ای رمانتیک با شمع:
برای داشتن خانه ای رمانتیک با شمع می توان از انواع مدل های شمع جهت تزیین استفاده کرد. در این محتوا روش های جدید و زیبایی از تزیین خانه با شمع های متنوع گردآوری کرده ایم

نحوه ی چیدمان خانه ای رمانتیک با شمع

که، با استفاده از هر کدام از این ایده ها می توانید دکوراسیون خاص و رمانتیکی را در منزل خود ایجاد کنید. برای مشاهده ی انواع این تزیینات و ایده ها تا انتهای مقاله همراه ما باشید. شمع ها نماد آرامش، صلح، عشق و علاقه هستند و برای همین خاطر از آن ها برای ایجاد خانه ای رمانتیک استفاده می کنند. شمع ها ضمن به وجود آوردن محیطی جذاب و رمانتیک، تاثیر بسیار زیادی را در گرمابخشی و ایجاد آرامش دارند.

برای این که فضای خانه را از حالت سرد و خشک به محیطی گرم و دلنشین تبدیل کرد، روش ها و راهکارهای ارزان و ساده ای وجود دارند. تزیین خانه ای رمانتیک با شمع یکی از این ایده ها و راهکارها است. به این صورت که با استفاده از انواع مدل های شمع که در طرح ها و رنگ های گوناگونی در بازار فروش موجود هستند، می توان تزیینات خاص و رمانتیکی را در بخش های مختلف خانه ایجاد کرد. برای طراحی خانه ای رمانتیک با شمع، می توانید از شمع هایی که به رنگ قرمز هستند در کنار گلبرگ های قرمز استفاده کنید. شمع هایی که با رنگ قرمز می باشند، نماد عشق و علاقه هستند و بیشتر برای فضاهای رمانتیک و عاشقانه کاربرد دارند.

خانه ای رمانتیک با شمع

1 خانه ای رمانتیک با شمع

بررسی انواع روش های طراحی خانه ای رمانتیک با شمع:

شمع آرایی یکی از روش های خیلی راحت و در عین حال جذاب و شیک برای طراحی و تزیین دکوراسیون منزل می باشد. برای طراحی خانه ای رمانتیک با شمع می توان خیلی ساده و آسان از انواع مدل های شمع ها استفاده کرد. شمع ها از طرح های بسیار زیاد  و جذابی برای طراحی فضاهای رمانتیک برخوردار هستند. انواع روش های طراحی خانه ای رمانتیک با شمع به صورت زیر هستند:

  • استفاده از شمع های وارمر دار بر روی کف زمین و نوشتن کلمه ی دوستت دارم با آن ها و تزیین با گلبرگ های قرمز، یکی از روش های تزیین خانه ای رمانتیک با شمع می باشد. این ایده به خصوص برای سوپرایزهای تولد و یا دیگر مراسم رمانتیک بسیار ترند شده است.
  • استفاده از شمع های مدل عاشقانه و قلبی بر روی میز: یکی دیگر از ایده های طراحی خانه ای رمانتیک با شمع، چیدن شمع های قلبی و قرمز رنگ بر روی میز می باشد.
  • استفاده از شمع ها به شکل آویز: از دیگر روش های طراحی خانه ای رمانتیک با شمع، استفاده از انواع مدل ها و طرح های شمع ها به شکل آویز می باشد.
  • استفاده از شمع ها در داخل دکوری های شیشه ای: برای ایجاد خانه ای رمانتیک با شمع می توانید از شمع ها در تنگ های شیشه ای استفاده کنید. این ایده می تواند جلوه ای بی نظیر و لذتی تکرار نشدنی در شب را برای محیط به ارمغان بیاورد.
  • و…

استفاده از انواع مدل ها و طرح های شمع ها در دکوراسیون داخلی ، علاوه بر ایجاد فضایی رمانتیک و شاعرانه، موجب ایجاد آرامش و امنیت هم می شود.

خانه ای رمانتیک با شمع

2 خانه ای رمانتیک با شمع

 

دکوراسیون محیط داخلی با شمع:

طراحی خانه ای رمانتیک با شمع می تواند فضای داخلی را سرشار از احساس نماید. چون در طراحی دکوراسیون داخلی، یکی از اصلی ترین عناصر تاثیر گذار در زیبا جلوه دادن محیط،  استفاده از  انواع مدل ها و طرح های شمع ها می باشد. به این صورت که شمع ها می توانند یک فضای خشک و سرد را به فضایی رمانتیک و شاعرانه تبدیل نمایند. برای تزیین و چیدمان خانه ای رمانتیک با شمع، ایده های جذاب و زیبای مختلفی وجود دارند که هزینه های چندانی را هم شامل نمی شوند. شمع و گل از جمله تزیینات عاشقانه ای هستند که استفاده از آن ها در دکوراسیون مراسم مختلف می تواند موجب خلق تصاویر رویایی و رمانتیک شود. 

شمع ها علاوه بر این که موجب ایجاد فضایی زیبا و خیره کننده می شوند، دارای کاربردهای زیادی هم می باشند. شمع ها شامل چهار عنصر اصلی هستند، به این صورت که شعله ی شمع نماد آتش، دود شمع نماد هوا، موم ذوب شده ی شمع نماد آب و ماده ی اصلی شمع (پارافین، موم) نماد خاک است. برای همین خاطر استفاده از شمع و روشن کردن آن در قسمت های مختلف خانه باعث پاکسازی فضای اطراف از انرژی های منفی می شود.

بررسی فضاهای مناسب برای چیدن شمع ها:

در  ایجاد خانه ای رمانتیک با شمع نباید از تاثیر نور انواع شمع ها در فضا غافل شد.  ترکیب رنگ قرمز با گل رز را همه نماد عشق و علاقه می دانند و از آن ها اکثرا برای طراحی خانه ای رمانتیک و فضایی عاشقانه استفاده می شود. در صورتی که کمی خلاقیت به خرج داده شود با استفاده از این دو ترکیب زیبا که هزینه ی زیادی را هم در بر نمی گیرند می توان یک فضایی زیبا و جذاب و عاشقانه ای را ایجاد کرد.

به سادگی می توان در قسمت های ورودی و یا راهروی خانه، که دارای دیوار عریضی هستند، با چیدن شمع های وارمر دار یک فضایی رمانتیک را طراحی کرد. از یک شلفی که در زیر یک تابلوی هنری و یا نقاشی قرار گرفته شده است،  می توان برای قرار دادن شمع های وارمر دار که در داخل فنجان های کوچک و نقلی قرار داده شده اند، استفاده کرد. این کار جادوی نور شمع را چند برابر می کند. برای ایجاد خانه ای رمانتیک با شمع، می توانید در تمامی فرورفتگی ها و یا کنج های خانه و تمامی پرتی های موجود در خانه، روی شومینه ها، به عنوان فضایی مناسب برای قرار دادن شمع ها استفاده کنید.

در صورتی که طاقچه و یا شلف نداشته باشید و یا خانه ی شما دارای فرورفتگی ها و یا بیرون آمدگی ها نباشد، اصلا نگران نباشید، چون به راحتی می توانید شمع ها را روی سطح زمین به شکل های قلب و یا تاریخ تولد و ... بچینید و فضایی زیبا و خیره کننده ایجاد کنید.   

خانه ای رمانتیک با شمع

3 خانه ای رمانتیک با شمع

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد