بررسی اجمالی شمع های بتنی

دوشنبه 13 تیر 1401 - 07:00
بررسی اجمالی شمع های بتنی
استفاده از انواع شمع ها برای دکوراسیون داخلی فضا:
یکی از المان هایی که برای نورپردازی استفاده می شود، شمع های بتنی هستند. چون شمع های بتنی علاوه بر این که موجب روشنایی می شوند، از جذابیت و زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند

بررسی اجمالی شمع های بتنی

و این حس و حال را می توانند به دکوراسیون داخلی هم بدهند. استفاده از شمع از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه همگان بوده است، به این صورت که در ادبیات و شعرهای فارسی از شمع استعاره های آمده است. شمع در واقع یک ابزار جهت ایجاد نور و گرما می باشد و امروزه به یکی از لوازم اصلی جهت تزیین دکوراسیون داخلی در انواع مناسبت ها و مهمانی های شده است.

استفاده از شمع های بتنی محدود به یک مکان خاصی نمی باشد و از آن ها می تواند در اتاق نشیمن و سرویس های بهداشتی و حمام، اتاق های خواب و حتی جلوی درب ورودی هم استفاده کرد. در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شمع های بتنی علاوه بر این که موجب ایجاد فضای رمانتیک می شود، آرامش و امنیت را هم به همراه می آورد. برای تزیین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، شمع های بتنی بهترین گزینه می باشد. این اکسسوری ها برگرفته از سبک کوبیسم هستند و امروزه استفاده از محصولات دکوراتیو بتنی در دکوراسیون داخلی خانه بسیار ترند شده است.

شمع های بتنی

1 شمع های بتنی

بررسی اجمالی شمع های بتنی:

شمع های بتنی از استحکام بسیار بالا و ظاهری جذاب و مدرن برخوردار هستند، برای همین خاطر بهترین گزینه برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه می توانند باشند. این شمع ها در مدل ها و اشکال گوناگون و متنوعی طراحی شده و در بازار فروش موجود می باشد. برای همین خاطر گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب آن ها وجود دارد، شما با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی خانه و یا محیط اداری خود می توانید یکی از آن مدل ها را متناسب با فضا انتخاب کرده و خریداری نمایید. نور شمع نماد صلح، آرامش و عشق و امنیت می باشد و برای همین خاطر است که پیشینیان ما عاشق و مجذوب آتش بوده اند.

 شمع ها نمایانگر جذابیت آتش در فضای اطراف خود هستند. در این دنیا به ندرت فردی پیدا می شود که عاشق شمع نباشد، برای همین خاطر به صراحت می توان گفت که همه عاشق شمع ها هستند. در اکثر کشورهای غربی مرسوم و متداول است که به عنوان هدیه ی خانه ی نو، شمع های طرح دار و بتنی و دستساز و ... را انتخاب نمایند. یکی از دلایل محبوبیت این شمع ها در بین طرفداران خود در سراسر دنیا، ایجاد جلوه و زیبایی منحصر به فردی است که از روشنایی شعله ی شمع در بستر بتنی حاصل می شود.  البته مهم ترین عامل برای دستیابی به جلوه زیبای شمع های بتنی، استفاده از مواد اولیه و با کیفیت در ساخت این شمع ها می باشد.

شمع های بتنی

2 شمع های بتنی

دلیل انتخاب شمع های بتنی به عنوان اکسسوری برای تزیین:

شمع های بتنی که به عنوان یکی از محصولات دکوراتیو به حساب می آیند می توانند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای کادو و هدیه دادن باشند، چون این شمع های دست ساز بسیار شیک و فانتزی هستند و وجود این شمع ها در هر فضا و محیطی می تواند دکور آن محیط را بسیار شیک ، مدرن و جذاب کند. شمع های بتنی تا آخرین مقدار پارافین خود به شما سوخت می دهد. این شمع های دست ساز و فوق العاده شیک و جذاب، علاوه بر جنبه های کاربردی مانند استفاده از نور و بو، می توانند نقش به سزایی  را در ایجاد فضایی گرم و صمیمی داشته باشند. شمع های بتنی به دلیل ظاهر مینیمالیستی که دارد به فضای اطراف خود آرامش خاصی می دهد. چون ترکیب سیمان و بتن با نور شمع می تواند یک تضاد خاص و متفاوتی را ایجاد کند.

علاوه بر ظاهری جذاب و متفاوت این شمع ها، استحکام بالای آن هم موجب افزایش محبوبیت این شمع ها در بین طرفداران خود شده است. خانواده هایی که دارای فرزند و کودک نوپا هستند، به دلیل شکنندگی برخی وسایل، تمامی محصولات دکوراتیو خود را از روی میز جمع می کنند. شمع های بتنی می تواند به دلیل استحکام بالای خود و وزن نسبتا زیادی که دارند، بهترین گزینه به عنوان اکسسوری روی میز باشند. استفاده ی صحیح و چیدمان مناسب اکسسوری ها و محصولات دکوراتیو می تواند یکی از کم هزینه ترین و تاثیرگذارترین روش ها و راهکارها برای ایجاد تغییرات در فضای محیط باشند.

شمع های بتنی

3 شمع های بتنی

بررسی ویژگی ها و کاربردهای شمع های بتنی:

شمع های بتنی دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد هستند. دلیل این خواص و ویژگی ها به خاطر ماده ی بتن است که در ساخت آن استفاده می شود. از جمله خواص این شمع ها به صورت زیر می باشند:

  • این شمع ها از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • مصالح مورد نیاز برای تولید این شمع ها فراوان و در دسترس می باشد.
  • قیمت مصالح مورد نیاز برای تهیه ی این شمع ها بسیار مقرون به صرفه است.
  • شمع های بتنی در برابر جذب آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند.
  • بتن به عنوان اصلی ترین ماده ی تشکیل دهنده ی این شمع از شکل پذیری بسیار بالایی برخوردار است. برای همین خاطر از تنوع ظاهری گوناگون و متفاوتی برخوردار می باشد.
  • از اصلی ترین ویژگی های این محصول، سهولت در اجرای آن است.
  • زیبایی و جذابیت بالا هم از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این شمع ها می باشد.
  • استفاده از شمع های بتنی نیازی به جا شمعی ندارد و به راحتی می توانند بر روی انواع سطوح قرار بگیرند.

کیفیت بالای بدنه و تنوع ظاهری شمع های بتنی موجب می شود که به یکی از پرفروش ترین انواع شمع در بازار تبدیل شود. این شمع ها به خاطر ویژگی ها  مزایایی که در مقایسه با سایر شمع ها دارند، از محبوبیت بسیار بالایی در بین عموم مردم برخوردار هستند. ظاهری این شمع ها به اندازه ای جذاب و متنوع  و به روز است که خریداران در زمان خرید آن بیشتر به ظاهر آن توجه می کنند و کیفیت شعله ی این شمع ها برای آن ها مهم نمی باشد. چون از این محصول به عنوان دکوری استفاده می کنند و شاید هرگز آن را روشن نکنند.   

 

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد