انواع شمع وارمر

access سه شنبه 19 بهمن 1400 - 09:22
انواع شمع وارمر
شمع وارمر در انواع مختلف در بازار موجود هستند. بیشترین کاربرد آن استفاده در تزیینات و از همه مهمتر برای گرم نگه داشتن غذا، بر روی سفره می باشد.

انواع شمع وارمر

مقدمه

از گذشته تا به امروز از شمع در مصارف گوناگون به وفور استفاده میشده است. شمع ها در انواع مختلف برای مصارف گوناگون ساخته میشوند. از شمع ها علاوه بر ایجاد روشنایی برای تزئینات و مناسبت ها هم استفاده می شود. یکی از پرکاربرد ترین نوع شمع، شمع وارمر می باشند که در رنگ ها و اشکال مختلف در دسترس هستند. این تنوع باعث می شود که در تزئین و ایجاد فضای دلنشین و رمانتیک انتخاب های زیادی را پیش رو داشته باشید.

شمع وارمر باروش

کیفیت ساخت شمع از موارد مهم در انتخاب یک شمع محسوب می شود.

 

شمع های وارمر از پرفروش ترین شمع های بازار هستند. نام دیگر شمع وارمر Tea Light می باشد که با ویژگی هایی که نسبت به شمع های دیگر دارد، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. کیفیت ساخت شمع از موارد مهم در انتخاب یک شمع محسوب می شود. هرچند که خریداران صرفا به ظاهر شمع توجه می کنند، و شاید هیچ وقت آن را روشن نکنند. یکی از دلایل محبوبیت شمع ها در تمام دنیا، زیبایی حاصل از روشنایی شمع است. برای به وجود آوردن این زیبایی کیفیت ساخت شمع بسیار مهم است.

شمع وارمر باروش

. در واقع کلمه ی Tea Light  از کلمه Tea Pot گرفته شده است که به معنی قوری چای می باشد.

 

ویژگی های شمع وارمر

شمع های وارمر دارای زمان سوخت بالایی هستند. از آنجا که بیشتر از شمع های وارمر در مراسمات استفاده می شود، زمان بالای سوخت مزیت مهمی محسوب می شود. این محصول می تواند با روشن بودن مداوم تا 5 ساعت شما را همراهی کند. دلیل دارا بودن عمر بالای شمع وارمر کیفیت بالای پارافین و نخ استفاده شده در آن است. شاید جالب باشد که بدانید قدرت یک شمع وارمر برابر با 32 وات می باشد.

شمع وارمر باروش

شمع وارمر دارای زمان سوخت 5 ساعت می باشد.

از دیگر کاربرد های شمع های وارمر، استفاده در رستوران ها است. در واقع کلمه ی Tea Light  از کلمه Tea Pot گرفته شده است که به معنی قوری چای می باشد. شمع های وارمر در ابتدا بیشتر برای گرم نگه داشتن قوری های چای استفاده می شده است. همچنین ظروف هایی وجود دارند که دارای قسمت وارمر برای قرار دادن شمع وارمر را دارا می باشند، که در تمام مدت طول سرو غذا را گرم نگه می دارند. به همین دلیل شمع وارمر در رستوران ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

 

آشنایی با شمع وارمر

در تمام فرهنگ ها شمع را به عنوان منبع نور و گرما می شناسند. در گذشته به دلیل نبود برق از شمع به عنوان منبع اصلی نور استفاده می شده است. شمع های وارمر در انواع و اشکال مختلف در بازار موجود هستند. بیشترین کاربرد شمع های وارمر استفاده در تزیینات و از همه مهمتر برای گرم نگه داشتن غذا، بر روی سفره می باشد. از شمع های وارمر نوع سکه ای در تزئینات سفره عقد، سفره هفت سین و ... به میزان زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. شمع های سکه ای با دارا بودن ظاهر کوچک، با کمی به خرج دادن سلیقه دیزاین منزل شما و ... بسیار زیبا می کنند.

شمع وارمر باروش

 

با استفاده از شمع های وارمر می توانید یک فضای دلنشین و پر انرژی ایجاد کنید. شمع های وارمر فاقد پارافین هستند و ایجاد بو و دود نمی کنند به همین دلیل برای استفاده در تزئینات مراسم های گوناگون مناسب هستند. شمع های وارمر در مدل های معطر با ایجاد فضایی آرامش بخش می توانند شب نشینی خاطره انگیزی را به ارمغان بیاورند. از شمع های وارمر می توان در اتاق خواب هم استفاده کرد و فضای عاشقانه تری را ایجاد نمود.

 

ویژگی های ظاهری

شمع های وارمر دارای ابعاد کوچکتری در مقایسه با شمع های دیگر هستند. شمع های وارمر را در قالب های آلومینیومی قرار می دهند. استفاده از قالب آلومینیوم علاوه بر جلوگیری از ریختن مایع شمع، باعث بازتاب زیبایی از نور شمع می شود که ظاهری زیبا و درخشان به آن می بخشد. فتیله شمع برای شناور نشدن در سطح و حفظ زیبایی به انتهای ظرف آلومینیومی متصل است. رنگ بندی آن در طیف گسترده باعث شده است که در هر نوع تم تزئینات، بتواند جای گیرد و همین امر باعث شده که بسیار پرطرفدار باشد. دلیل استفاده از فلز آلومینیوم این است که فلزات دیگر شعله شم را تحت تاثیر قرار می دهند.

شمع وارمر باروش

استفاده از قالب آلومینیوم علاوه بر جلوگیری از ریختن مایع شمع، باعث بازتاب زیبایی از نور شمع می شود که ظاهری زیبا و درخشان به آن می بخشد.

 

شمع های وارمر در بسته بندی های 3، 12، 50 و 100 عددی در دسترس هستند. به دلیل نوع تولید مناسب، شمع های وارمر پس از سوختن و اتمام باعث آلودگی و کثیفی محیط نمی شوند. به راحتی می توانید ظرف آلومینیومی آن را در سطل بازیافت قرار دهید. در هنگام برنامه ریزی برای مهمانی ها و مراسم هایتان می توانید از شمع وارمر، که هم از نظر ظاهر و هم از نظر ایجاد فضایی مطبوع تاثیرگذار هستند استفاده کنید. شمع های وارمر در اندازه های کوچک و اشکال هندسی مختلفی تولید می شوند. پوشش این نوع از شمع ها از جنس آلومینیوم است، که باعث می شود نیاز حتمی به جا شمعی نداشته باشد.

با توجه به تکنولوژی به کار رفته در اینگونه شمع ها، باعث شده است که از عمر بالایی برخوردار باشند. شمع وارمر می تواند تا 4 ساعت بدون وقفه روشن باشد. پارامتر های مختلفی در تعیین قیمت شمع وارمر تاثیر گذار است. از مهمترین آنها می توان به اندازه و شکل ظاهری آن اشاره کرد. مواد به کار رفته در شمع، معطر بودن آن و... از گزینه های هستند که باعث تفاوت هایی در قیمت شمع های وارمر می گردند. بسیاری از افراد بر اساس نیاز خود و نوع تزئیناتی که در ذهن دارند، اقدام به انتخاب و خرید شمع های وارمر به صورت حضوری یا غیر حضوری می کنند. شمع های وارمر به طور کلی از قیمت مناسبی برخوردار هستند، با کمی هزینه میتوانید تغییرات زیادی در تزئینات محل زندگی خود به وجود آورید، و آن را خیره کننده کنید. رنگ های استفاده شده در شمع ها به طور نامحسوسی زمان سوخت را کاهش می دهند.

شمع وارمر باروش

بسیاری از افراد بر اساس نیاز خود و نوع تزئیناتی که در ذهن دارند، اقدام به انتخاب و خرید شمع های وارمر می کنند.

 

جمع بندی

شمع های وارمر به دلیل فراوانی و شکل های تقریبا یکسان، از طیف زیادی از جا شمعی ها بهره می برند. شمع های وارمر دارای مدت سوخت بیشتری نسبت به شمع های دیگر هستند. این شمع ها دارای عمری در حدود 4 ساعت می باشند. شمع های وارمر در اشکال و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. همچنین دارای مدل های معطر با رایحه های فراوان، متناسب با سلایق مختلف هستند. برای کسانی که دارای حساسیت به بو هستند، می توانید از نمونه های بدون بو استفاده کنید. شمع های وارمر هیچگونه بوی نامطبوع و دودی تولید نمی کنند.

 

 
 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد